Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Viva la Diva Vamp med nr 110

Publicerad 2009-04-07 16:15:30 i Naglar i lila,

Mer inlägg från arkivet. Tidig höst och vampiga lack. Eller tidig... Minns inte när Viva la Diva släppte dessa lack. Oktober? Hur som helst, ett vamplack trots att solen och våren är här!

Hett som bara den! Läckrare än läckert! En kusin till Zoya Sloane. Underbara, underbara 110!

Djupt plommonfärgad med skimmer i! Ett lager täcker utan problem och det är glossigt, fantastiskt och underbart på alla sätt!


Det här lacket är fantastiskt fint! Alla Viva la Divas höstlack är enormt vackra! Det här och det skimrande Gunmetalgrå i Riche-kollektionen är helt underbara och väl i klass med de stora märkenas släpp inför hösten. Jag ä verkligen djupt imponerad av Viva la Diva!

Lacket blir som i flaskan med ett lager färg och snäppet mörkare med två lager. Lite ovanligt, men inte så dumt! För mig är det här ett lack som faktiskt kunde platsa i OPI:s franska kollektion eller I Zoyas Pulse. Det är snyggare än många av de lack som det påminner om från både OPI och andra märken.

I inomhusbelysning kommer de vinröda tonerna till sin rätt. Läckert!!!

Viva Viva la Diva! Viva!

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2009-04-07 18:55:01

Det är ju det jag har på mig nu :) Fast det var snyggare med färre lager ser jag...men då håller det å andra sidan inte så länge som jag behöver.

Postat av: derwent
Publicerad 2009-04-07 19:02:19

Jag blir så glad av alla dina inlägg :) och väldigt avundsjuk på att ni har vår, här ligger snön djup än fast solen skiner

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-04-07 19:58:26

Riktigt fint lack! Jag föll egentligen inte för deras höstkollektion, eller, men detta var definitivt ett av de vackrare om jag inte minns fel...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-07 20:44:24

CC! Ja, det är ett vackert lack!



Derwent! Vad bra! OCh vad tråkigt att er vår dröjer. Här har man kunnat fika ute och gå i t-shirt!



Emma! Ja, båda nagellacken var väldigt vackra!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-07 21:52:59

Jag ska skaffa detta. Punkt. Galet snyggt!

Postat av: Marina
Publicerad 2009-04-07 22:40:09

Nu börjar vi snacka, här är marinafärg! Snyggt! Det är ju liiiila!

Postat av: Gråpyre
Publicerad 2009-04-08 03:23:03

Snyggt, mycket snyggt. Det var ett lack i min smak!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-08 10:04:23

Alex! Gör så!



Marina! Ja, det är klart! En riktigt vampig färg!



Gråpyre! Ja, vad kul! Jag gillar det också!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-04-08 12:34:15

det är verkligen läckert!:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela