Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Viva la Diva i beige

Publicerad 2009-04-28 20:30:53 i Naglar i vitt, nude, beige,

Lack från förra hösten. Ur arkivet igen alltså!

2148 är numret på den lilla kollektion med höstlack för 35 kronor styck som Viva la Diva bjuder på. Det här är nr 6 i den lilla samlingen. En ljus, lite gråbeige ton som verkligen är läcker. Udda, men läcker!

Det är häpnadsväckande välpigmenterat. Ett lager täcker utan problem. Sen hade det tjänat på ett underlack, så klart, men här syns det utan både över- och underlack. Inga strimmor eller rnder, men man kan se alla ojämnheter i nageln. Ett underlack hade fixat det. Eller lie NNS. Det här ä bara en snabbswach så jag bekymrade mig inte om det.

Ja, ni ser själva... Ovan i sol, nedan i skugga. Båda i dagsljus. Jag gillar det!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-04-28 20:37:16

Jag gillar det verkligen:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-29 06:04:42

Sanna! Jag med!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-29 17:12:21

Jag ser lack med denna eller liknande färg lite då och då och kan aldrig bestämma mig om jag gillar det eller inte, men jag tror tusan jag gör det alltså. :P

Postat av: Johanna
Publicerad 2009-04-29 20:22:25

Jag gillar det också! Lyckades hitta det i en realåda förra veckan på Lindex, som jag letat efter det :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-30 05:59:26

Alex! Det är fint! Du måste prova en sådan här färg!



Johanna! Tur att du fick tag på ett! JAg är glad över mitt!

Postat av: Michelle
Publicerad 2009-05-02 11:52:35

Snygga naglar! Vill ha!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela