Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Green Tea

Publicerad 2009-04-27 20:17:27 i Naglar i grönt,


Här är ännu ett arkivinlägg med nagellack. Börjar jag bli tjatig? Kanske det. Men, arkivet minskar för var dag. Vore skönt att ha publicerat höstens och vinterns alla inlägg innan det blir sommar igen. Ni vet ju vad som händer på sommaren. Bloggen blir väldigt nagelorienterad...
Nubar Green Tea är ett fantastiskt grönt krämlack som täcker med ett enda lager. Färgen är skönt "dammig" och påminner om OPI Greenwich Village men är snyggare och lättare att lacka med. Helt klart är detta lack värt att äga för alla som gillar grönt. Och vi är väl fler som gillar gröna naglar?

Ett lager alltså, och det torkar snabbt. Man behöver knappt använda överlack. Jag rekomenderar det varmt!

När vi snackar om Nubar...
Ni har väl inte missat att det blir Nubar Moodies hos Nail Mail nästa gång? För er som inte vet är Nail Mail ett företag som erbjuder en prenumerationstjänst på lite mer ovanliga nagellack. Ett märke varje månad. Jag har varit med sen start och är supernöjd! Bästa möjliga service, bra val av märken och lack och alltid lika kul att öppna paketet! Om du inte kollat in Nail Mail innan, gör det nu. Det är en hel del godbitar inplanerade. Själv ser jag verkligen fram emot RBL-lacken som kommer om några månader!

Kommentarer

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2009-04-27 21:01:00

Wow...den var riktigt häftig!! Snygg!

Postat av: Therése
Publicerad 2009-04-27 21:38:11

vilken härlig färg. Jag älskar dammiga cremelack, de är så tacksamma att använda.

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-27 22:51:44

Wohoho vilket härligt lack! Jag har fått något för cremelack den senaste tiden.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-04-27 23:00:23

Men ja! detta var ju läckert! Kan tänka mig att köpa detta istället för greenwich, som jag har tänk köpa jättelänge, men som inte känns helt klockren...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-28 05:58:36

Fåfängan! Det här är ett favoritlack!



Therese! Definitivt! Jag håller med!



Alex! Ja, man får snyggare nagelform i krämlack!



Emma! Det låter som en plan! Du kan ju jämföra dem om du hälsar på... :D

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-04-28 06:46:13

Ännu ett härligt grönt lack ur Sminkans samling. Jag har inget emot nagelarkivet alls, enda nackdelen är att det är så lätt att missa nått. Man får scrolla igenom mer noggrannt med andra ord :)

Postat av: Marina
Publicerad 2009-04-28 09:00:23

Absdolut är vi fler som gillar grönt! Den här var ju extra läcker! Jag har hoppat på Nailmail... längtar redan efter första paketet!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-28 17:36:56

Kajalen! Hur menar du missa? Inläggen ligger ju kvar sen?



Marina! Ja! Nail Mail är suveränt för oss lackgalningar!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-04-28 20:13:29

Jag vet, men jag är lite bekväm av mig ;)

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-04-28 20:34:04

Kajalen! Aha, du kollar bara översta inlägget? Jag som oftast publicerar tre om dagen, typ!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-04-28 21:42:42

Nä, jag brukar skrolla ner ett par tre stycken när jag hälsar på hos dig. Fler om jag jitter/hinner :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela