Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Love Bite

Publicerad 2008-09-21 15:13:38 i Naglar i rött,

Hej igen allihop! Jag kom på att jag inte postat alla mina Misa Poison Passion-lack. De ligger ju i det enorma arkivet och har blivit bortglömda. Några i alla fall. Eftersom jag idag visade ett inlägg med larvigt lika lack där Misa Love Bite var ett så kan ju en notd med Misa Love Bite vara på sin plats. Jag vill dock göra er uppmärksamma på att det alltså rör sig om arkivbilder då jag själv precis brutit nageln och är kortklippt. För övrigt kan jag berätta att mina naglar just nu pryds av OPI Parlez-vous OPI vilket är en utmärkt färg för brutna naglar... Inga flugsvampar längre alltså, som i morse.
Oj, vad jag pladdrar. Andra koppen kaffe på raken här, så jag blir lite uppe i varv.  Njut nu av ett otroligt vackert lack, som dessutom hade matchat dagens makeup perfekt om de råkat sammanfalla.  ;D

Vampighetes vampighet! Oh, vilket lack! jag är i oxblodsextas!

Det är så snyggt, det är så snyggt, det är så snyggt! Om jag kunde få ett läppstit som matchade det här vore jag lyckligare än en lärka!

Det är lätt att måla med men som ni ser blir det lite flammigt med endast två lager. Ett underlack hade nog inte skadat. Glansen är fin så överlack kan man hoppa om man inte har det för torktiden, som jag. Men här är det inget överlack heller. Jag blev som sagt kär i färgen. Riktigt läcker! Ska köra med tre lager endera dagen och göra en grundlig manikyr, Det förtjänar det här lacket!

Kommentarer

Postat av: Karen
Publicerad 2008-09-21 17:10:04

Beautiful burgundy nail polish... Also, you did a great job with the photos. Lots of light. Lovely!

Postat av: Marina
Publicerad 2008-09-21 17:44:51

Åhh den är snygg! Håller med dig oxblod är såå läckert, vampigt och läckert! Jag väntar paket med Love Bite i posten vilken dag som helst nu...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-21 18:09:10

Karen! Thank you! Oh, I am thrilled to see you here at my blog! Wow! Welcome! :D



Marina! Oxblod är läckert! Inget snack!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-09-21 18:26:40

Jag tröttnar ju aldrig på att se den här typen av färg på naglar. Funkar på långa, korta och till och med halvt avskavt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-21 18:42:45

Chaosophia! Jag håller med! Funderade på att ta just Love Bite för min manikyr idag, men sen valde jag lila i alla fall. Men LB kan nog faktiskt vara snyggt på mina kapade...

Postat av: Linda
Publicerad 2008-09-21 19:48:52

åhh lovely!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-21 20:12:00

Linda! Ja!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela