Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Dying Love

Publicerad 2008-09-11 19:07:55 i Naglar i svart, grått, silver,

Vi har ju så många Misalack kvar att visa och nu hopar sig Color Club också... Ja, lacken är många. Här kommer grillbriketten Dying Love i alla fall. Vi får se om vi hinner med CC's version av grått lite senare, nämligen After Hours.

Ett svartgrått lack med skimmer och, som vanligt hos Misa, utmärkta egenskaper när man lackar med det. Det glider på nageln jämnt och fint. Här ser ni två lager lack utan överlack. Det har en liten grönton i sig, tycke jag, precis som svarta glitterlacket Goth från Orly.Spännande!

One Inch Nails liknades lacket vid grillbriketter, en liknelse som nog äger sin riktighet!
Det är i alla all enkelt att måla med. Den ger hyfsad täckning efter ett lager men två är bättre.

Skimret gör att det inte blir platt, men det är inte vansinnigt unikt. Det lyckas dock vara nyansen mörkare än CND's Hyde in the Dark utan att bli svart...

En liten godbit för oss vuxna goter som vill vara både svarta och sofistikerade!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-11 19:21:30

Mycket tjusigt! jag är oerhört attraherad av sådana lack, trots att jag ännu inte äger ngt. detta har jag dock tänkt klicka hem vid något tillfälle, i november;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-11 20:54:19

Emma! Det är verkligen läckert!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-09-11 21:30:39

Jag gillar verkligen den här. Önskar att jag hade den på naglarna nu!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-11 22:14:29

Chaosophia! Det är toksnyggt!

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-09-12 06:55:44

Den sista meningen fick mig totalt på fall! Urläckert!

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-09-12 11:38:06

Meeen va snyggt! dreggel

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-12 17:35:23

RQ! Haha! Vuxengoten är en egen subkultur snart, tror jag. Diskretare silverspännen på bootsen, elegantare snitt på skinnrockarna och lite mer skimmer i lacken på naglarna. ;D



ItM! Jag vet! Det är så läckert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela