Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Larvigt lika lack, del 3

Publicerad 2008-09-21 07:26:22 i Nagellack - jämförelser,

Men kära nån, jag har ju glömt fortsättningen på min serie om larvigt lika lack! Här kommer det ytterligare en jämförelse mellan Misa Love Bite och Color Club Haute Couture. Bilden togs innan min nagelolycka och ni komme förmodligen få se en blandning av korta och långa naglar framöver då jag i arkivet har både korta och långa och på fingrarna just nu har korta. Bli alltså inte förvånade över hoppande nagellängd. ;D

Här är det dags för larvigt lika Color Club Haute Couture och Misa Love Bite.

Love Bite på pekfingret övrig med Haute Couture. HC är aningens brunare än LB. LB har en körsbärston som är väldigt attraktiv. HC är dock mycket mer lättlackat. Båda är snygga och bra lack. Love Bites körsbärston väger dock över vågen till en rekomendation. Fast HC är ju lättare att lacka med ändå... Hm, svårt val.

Självklart är det två lager av båda. Så ni vet. :D

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-09-21 10:12:57

Larvigt lika, men jag tror ändå att jag gillar en utav dem lite mer än den andra..! Frågan är vilken, för det skiftar lite från bild till bild, haha.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-21 10:17:38

Chaosophia! Ja, jag ser knappt skillnad på dem. Inte ens när jag precis gjorde inlägget. De är larvigt lika... ;D

Jag väljer ändå Love Bite. Bättre namn!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela