Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Forbidden Lust

Publicerad 2008-09-30 14:12:21 i Naglar i lila,

Skosoet ville se en notd i lila. Okej, här kommer en sådan! Bra val, för jag trodde faktiskt att alla Poisoned passion-lacken hade blivit publicerade men det var uppenbarligen inte fallet. Har ni fler önskemål på färger? ;D

Oooh, aah! De här är så mycket snyggare än man tror när man tittar på flaskan. En otroligt läcker lila med röd bas. En kusin till Zoya Rihana och China Glaze Cowgirl Up.

Det är späckat med skimmer i blått och rosa. Helt enastående vackert i solsken som på bilderna ovan. Dessutom är det vansinnigt lättlackat. Det har den där häliga Misakänslan som inte är kladdig utan hanterlig och smidig och lägger sig snyggt på nageln. En njutning. Jag rekomenderar varmt det är lacket. Det skiljer sig från Cowgirl Up genom att ha en betydligt kallare bas och mer blått glitter.

Det är alltså värt att äga båda om man gillar lila! ;D
I skugga blir lacket tydligare blåtonat. Snyggt då med! Jag gillar verklgen Forbidden Lust. Det är ett enastående bra lack både vad gäller formula och färg! Vi avslutar med en bild i skugga!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-30 16:09:43

Mkt fint! Det här är verkligen en riktigt panglila färg! Så snyggt! Idag har jag fått post! tack så jättemkt, den ser jättefin ut!Precis sån lila som jag gillar bäst just nu:) Nästan så att jag blir sugen på att sminka mig ikväll, fastän jag bara hade planerat att vara trött. Vill nog testa lite iaf! Ska bli mkt spännande...

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-09-30 16:11:55

Ser ganska likt ut mitt Wild från NYX. Har för mig att jag sett bilder där dessa jämfördes (kommer inte ihåg var). Otroligt fin färg.

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2008-09-30 17:10:27

Misa vekrar vara ett märke att prova...finns många fina färger ju.

Postat av: badis
Publicerad 2008-09-30 17:24:20

Underbart snyggt! Mums vad lila kan vara snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-30 17:53:21

Emma! Vad bra att du gillade den lilla presenten! :D



Sminkjante! Visst är den läcker!



Fåfängan! Ja, Misa är ett av de bästa nagellacksmärkena dessutom!



Badis! Ja! Det är verkligen härligt!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2008-09-30 20:05:16

Åh, tack för att du påminde mig om att det är dags för en ny lackbeställning! Detta står nämligen överst på listan ;) Underbar varm lila färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-30 21:06:49

Sofia! Det här är verklgen ett jättefint lack! Bra att jag påminde dig!

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-09-30 21:51:28

Snart snart skall jag lägga den där Misa beställningen. Det här är så snyggt!

Postat av: Anonym
Publicerad 2008-09-30 21:54:42

snygga naglar!

Postat av: Danijela
Publicerad 2008-09-30 21:57:27

Skitsnygga naglar! ;)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-09-30 22:20:39

åh vackert lack, yum :D

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-10-01 11:36:57

Ahhh me likes! såklart, det var såå snyggt!

Postat av: skosoet
Publicerad 2008-10-01 15:25:33

Läckert! Roligt att du genomförde min önskning! Eftersom du frågar så.. jag säger gult! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-01 17:08:24

C-N! Ja, Misa är bäst!



Anonym! Tack!



Danijela! Tack!



Linda! Det är det verkligen!



ItM! Ja, det är jättesnyggt!



Skosoet! Nix nej, det blir inget gult! Jag har dessvärre inget. Det är nog enda färgen jag inte kan åstadkomma...

Postat av: skosoet
Publicerad 2008-10-02 16:07:59

Jag som tänkte köra en liten snygg fint där o få till FBK-färgerna.. attans ;)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-10-04 13:30:18

Lila favorit, heeeelt klart!

Postat av: Mischa
Publicerad 2008-10-04 13:35:29

Super snyggt! Verkligen coolt med lila! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela