Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Hot Lava Love

Publicerad 2008-10-02 15:13:01 i Naglar i rött,

Mer nagellack ur arkivet! Det här åkte iväg på bytesresa idag. Väldigt fint lack, men hur många röda behöver man egentligen? Och säg nu inget som får mig att ångra att jag släppte denna röda lilla godbit... ;D

Härligt röd på ett livfullt sätt är Hot Lava Love! Här är det temperament och heta känslor! Vilken härlig färg!
Lacket är lättflytande och mindre "kladdig". Den täcker efter två lager och den har en härlig pärlglans. Färgen är brandbilsröd för övrigt. En färg som gjord för latinorytmer och fladdrande volangkjolar. Just pärlfinishen gör lacket unikt i min samling. Den röda delen av lacksamlingen har ju exploderat på sista tiden och det här skulle kunna vara väldigt likt An Affair in Red Square t.ex, men lyckas faktiskt hålla sig tillräckligt långt ifrån det för att berättiga sin plats i lådan.

Jag måste säga att det här är ett härligt, piggt och härligt lack. Vad säger ni? Är det kärlek? Hot Lava Love blev i alla fall jag förälskad i!

Kommentarer

Postat av: skosoet
Publicerad 2008-10-02 16:08:32

Jättefint!

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-10-02 16:35:31

Hihi, du verkar ju älska det så varför bytte du bort det? Jag tycker det var ursnyggt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-10-02 18:03:10

Oooh, jag tycker att det är skitsnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-02 18:03:31

Skosoet! Ja, den är ju det...



Ninni! Jag vet. Man nästan ängrar sig. Men jag har ju flera som är ganska lika... Men den är fin. Absolut. Jätte, jättefin!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-02 19:40:08

Sanna! Jag med. Men jag har massor av röda och använder dem nästan aldrig...

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-10-03 21:20:21

Snyggt! Men använder man det inte så kanske nån annan gör det mer:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-03 22:31:41

C-N! Sant, så sant! Och lådan är full med rött...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-10-04 13:34:02

Ohooohohoh, jag måste ha detta!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-04 16:19:15

Chaosophia! Ja, nu är det bortbytt...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-10-05 09:53:38

Det låter faktiskt som om du sörjer ditt byte! Fram med alla andra röda du har som är för lika så du kan trösta dig själv lite?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela