Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Emerald Sparkle

Publicerad 2008-10-06 05:50:34 i Naglar i grönt,

Det blir inget smink idag här hos Sminkan. Jag vill faktiskt inte sminka mig. Och då ska man inte göra det. Så, för er som vill ha något nytt att läsa trots detta så har jag de bilder på Emerald Sparkle som jag lovade igår.

Det perfekta gröna glitterlacket är äntligen här! China Glaze Emerald Sparkle!

Det täcker nageln redan med två lager lack. Basfärgen är skogsgrön, glittret knallgrönt. Lacket är dessutom späckat med glitter. Det är fantastiskt! Mina andra gröna glitterlack har ofta gröna glitter i transparent lack. Att även bottenfärgen är grön ger det här en extra skjuts och gör att man slipper layering eller hundra lager. Okej, Glitter Vixen-lacket i grönt behöver inte heller hundra lager, men det lider av att vara enormt tjockt, segt och sedan kärvt på nageln. Det här är bara ren perfektion. Det slår alla andra med hästlängder.

Har du någonsin funderat på att skaffa ett grönt glitterlack i livet så är det detta du ska ha. Man kan inte göra det bättre än så här. Detta är den ultimata lösningen för grönglittrande naglar. Och jag älskar det!

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-10-06 06:55:59

SÅ jädra snyggt! Jag ska alltså köpa detta istället för object of envy?

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-10-06 07:32:59

GAH! Så vackert! Perfekt mot den gnistrande snön i vinter!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-10-06 09:11:18

Så där kan du ju inte skriva! Det går ju inte ens att köpa?!?!111 ÅÅÅÅh, haha, jag är ruskigt avundsjuk! Fortfarande. Det blir bara värre.

Postat av: Ika
Publicerad 2008-10-06 10:30:28

'dräggel' Hoppas de kommer till H2T snart! Då ska jag riva i min vän med Visa-kortet och yla om lackbeställning igen :) Bara måste äga detta lack!!!

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-10-06 13:24:52

Jättesnyggt, men är det lika bökigt att få bort som andra glitterlack? Jag blir galen när man får gno och gno i evinnerlighet för att bli av med ett lack...

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-10-06 14:24:31

Det där bara skriker ut min namn!

Nu när köpstoppet är över är det OOS, men det kommer snart in igen och på H2t så jag ska nog inte bli utan:)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-10-06 15:59:23

Så vackert att man nästan svimmar..undra om de va detta jag skulle beställa på h2t och det inte fanns, tror det :o(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-06 16:58:30

Sminkjante! Utan tvekan! OOE är gräsligt tjock och klumpig och svår att bli av med från nageln sen. Dessutom är det här så mycket snyggare på alla sätt. Det här är ultimat. Det kan aldrig bli bättre!



RQ! Perfekt mot allt! Perfekt!



Chaosophia! Stilla dig nu. Det kommer snart nya laddningar med Sleigh ride! ;D



Ika! Det kommer du inte att ångra! Det här är verkligen lacket med stort L!



Ninni! Både jag och nej. Lika bökigt som Lubu Heels, mindre bökigt än Color Club Glitter Vixen eller t.ex ChG Blue Sparrow.



Sanna! JA, det kommer snart in nya. Och det är klart det skriker ditt namn! Mitt med!



Linda! Nej, hittills har jag bara sett det på 8ty8. Komer nog snart in även hos h2t.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-10-06 17:24:00

Verkligen underbart vackert lack! jag längtar tills mitt kommer, men tills dess fortsätter jag med OPI France...

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-10-06 18:53:35

Jag som hade funderingar på att lägga dom där glitter lacken på hyllan men nu har jag nog ändrat mig

Postat av: Marina
Publicerad 2008-10-06 19:17:42

Vill ha!

Postat av: Ifrith
Publicerad 2008-10-06 19:18:02

Så fint att man hissnar! Synd att det är slut på 8ty8 :(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-06 20:26:23

Emma! Jag hade Yes... I can-can idag. Men nu har jag bytt till Rodeo Fanatic. Det är verkligen snyggt det med! :D



C-N! Ja, det här är så mycket mer än ett vanligt glitterlack. Det här är perfektion!



Marina! Måste ha!!



Ifrith! Det kommer igen! Och det får inte missas då!

Postat av: Marina
Publicerad 2008-10-06 20:41:31

ler

Postat av: badis
Publicerad 2008-10-06 21:17:42

Orgasm. Pur orgasm.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-10-06 21:19:15

jag har rodeo fanatic på tårna faktiskt... Cowgirl up på fingrarna, men ska byta till jaques ikväll om jag orkar... Missade dig på msn, men kan prata nu om du vill...

Postat av: Mimmi
Publicerad 2008-10-06 21:48:15

Jag bara SKA ha det där lacket, men jag ska inte beställa mer lack än på ett tag, måste spara pengar... Undrar om jag ska försöka slingra mig in i någon annans beställning när det kommer in på H2T, lär väl ta slut fort annars. :/

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-10-07 06:07:16

Badis! Svårslaget. utan tvekan!



Emma! Oj, vilken otur att vi gick om varandra. Jag fick en film av en kollega som jag satt och tittade på igårkväll. Det var skönt!



Mimmi! Ja, det kan vara en idé! Det är värt att kolla i alla fall.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela