Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Baby it’s ”Coal” Outside

Publicerad 2008-11-01 16:00:44 i Naglar i svart, grått, silver,


Ett svart glitterlack! Det påminner en hel del om Misas Wishing on a Star, jag måste swatcha dem bredvid varandra, men jag tror spontant att det här är svartare. Dessutom det mest pigmenterade av de Toyland jag testat. Ett lager täcker helt, men jag kör två på alla fingrar utom lillfingret.

Lacket är fyllt med silverskimrande glitter. Det har inte andra toner på glittret vad jag kan se. Misas lack gnistrar ju även i blått och lila, men här är det bara silver.

Här ser ni det under en lysrörsarmatur, men även då ser man bara silverskimmer.

Det är snyggt men inte unikt. Jag gillar det men hade klarat mig med Orlys Goth och Misas WOAS om jag inte vore en lackoholic. Ni får två klickbara bilder också, en på Rufs med flaskan och en på skimret i närbild.

Kommentarer

Postat av: LipGloss Bitch
Publicerad 2008-11-01 16:47:51

Ser mycket snygg ut! Kan du slänga in Goth också när du gör jämförelsen med Misas?



Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-11-01 16:54:14

Såå läckert! Goth har väl mycket större skimmerpartiklar om jag inte missminner mig?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-01 17:09:33

LGB! Självklart! Goth ska vara med! Frågan är bara när jag hittar en bra dag med dagsljus när jag kommer hem från jobbet... ;D



RQ! Ja, Goth har större skimmerpartiklar. Det här är inte identiskt, men har man Goth är jag inte säker på att man måste ha detta då det, vad jag tror nu i alla fall, bara är storleken på skimmer som skiljer. Men vi får se när jag swatchar...

Postat av: RM
Publicerad 2008-11-01 21:04:29

Läckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-02 09:11:51

RM! Ja, visst är det.

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-11-02 09:12:58

Dt är skitsnyggt och namnet är ju alltid ett plus i kanten:)

Håller med! En jämf. skulle sitta fint:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-02 14:41:13

Sanna! Ska försöka komma ihåg det! Vill inte ta bort Glamour Game så nu blir det inte, men kanske nästa helg.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela