Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Red Sinner

Publicerad 2008-05-14 20:17:09 i Läppar,


Ännu ett av Lipstick Queen-läppstiften, Red Sinner! Så röd, så syndigt, härligt röd! En primärfärgsröd, som verkligen är täckande, matt, högpigmenterad och perfekt!

Det är samma känsla som med Rouge Sinner, en lite pudrig, torr känsla när man applicerar vilken sen övergår till en len, mjuk känsla som håller i sig länge. Lika länge som färgen faktisk.
Precis som jag sade om Rouge Sinner så gäller det att vara försiktig vid appliceringen. Jag slarvade här igen, stiftet direkt på läppen, och man får ngen andra chans att rätta till något. Som ni ser...
Det är ett enastående rött läppstift. Vacker färg och hållbar formula.
Poppy King is the Lipstick Queen! Long live the Lipstick Queen!

Och en jämförelse ska vi väl klara av också:

Rouge Sinner                   Red Sinner

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-14 20:44:38

Så snyggt! Färgerna är det verkligen inget fel på... fast jag tycker nästan att rouge sinner var snyggare. eller ja, kanske inte snyggare, men det är mer en sån färg jag känner för att bära just nu... Sen är jag väldigt nyfiken på saint också, får vi se den imorgon?:)

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-05-14 20:48:52

OOOOOOJ! Läääääääckert, urläckert så att det bara rungar! Good god!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-05-14 20:50:06

Shit vilken färg! Den M Å S T E jag ha!! Sjukt snyggt och passar dig perfekt!!

Postat av: dami
Publicerad 2008-05-14 21:15:47

Men du, va snyggt! Du har helt perfekta läppar - hur får du färgen så perfekt lagd?

Postat av: Emma
Publicerad 2008-05-14 21:19:57

Supersnyggt! Du har verkligen perfekta läppar! Mittenbilden på andra raden uppifrån ser ut som en tandkrämsreklam, på ett bra sätt såklart. =) Dina tänder är jätte vita och fina. =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-14 21:58:13

Emma! Ja, vi får väl ta ett Saint imorogon. Det låter som en plan. ;-)

Jag gillar också Rouge Sinner bättre just nu, den är mer unik i min samling. Min Pure Red från Tigi är extremt lik Red Sinner.



RQ! JA, men ditt nya är ju också läckert!



Rouaa! Ja, den här måste du ha! den är jättefin!



Dami! Jag bara drar stiftet ver läppen. Ingen precision, ingen penna... ;-)



Emma! Tack! Jag har, lyckligtvis, ganska bra proportioner på läpparna, men perfekta... De duger åt mig!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-05-14 22:52:06

Fantastico!

Postat av: creme-idiot
Publicerad 2008-05-14 23:43:14

Wao! Verkligen Femme fatal!!! Du har underbara läppar! (kan man skriva så till en tjej utan att misstolkas...;) ) Såg i tidigare inlägg att du har dina nagellack på spisen. Behöver inte de stå kallt? Jag har min i kylen, men egentlgien får de inte plats... Majonnäsen och mjukosten tycker hemskt illa vara... Kram på dig, din lilla vackra underbara sminkan!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-15 06:32:05

Sanna! Eller hur!!



Creme-idiot! Jo, nagellacken ska stå kallt men i min evakueringslägenhet är det omjligt då jag har en liten mini-kyl som drivs av en patron. En sådan man kan ha i husvagnen eller på campingen, du vet. pytteliten. Jag får inte ens in min gamla fruktlåda från kylen i min egen lägenhet. Just nu finns ingen bra förvaringslsning alltså. Precis som med allt annat. Väntar på att få komma hem igen. Igår, när jag var i lägenheten, skrapade de bort gamla tapeter i vardagsrummet. Dröjer nog ett par veckor till innan jag kan flytta hem.



Och tack för komplimangen! Klart man kan! Alla snälla saker man säger till andra måste ju inte vara ett raggningsförsök! ;-)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-05-15 07:21:55

Kanonfin färg. Jag önskar jag vågade använda sådana färger på läppstift, de är ju så underbart fina:)

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-05-15 08:53:27

ohh nu fick jag ont i hjärtat. vilken färg, var länge sen jag såg nått såååå snyggt!!!

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-05-15 09:24:34

De ser ut att ha en härlig konsistens och bli mjuka och fina på läpparna, många läppstift tycker jag torkar och nästan spricer på läpparna... Snygga färger!

Postat av: Lithia
Publicerad 2008-05-15 11:06:50

Men åh, den där färgen var ju också underbar!

beslutsångest



/L

Postat av: Linda
Publicerad 2008-05-15 12:44:13

Åh men jisses jag måste ha båda de där två :P sååååå snygga!!

Postat av: badbomben
Publicerad 2008-05-15 13:39:52

Härlig vampröd!:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-15 18:23:27

Sminkjante! Det är bara att ta steget och prova! Det är inte så farligt när man väl klivit över tröskeln. Allt som har med smink att göra är en vanesak!



ItM! Ja, den är jättesnygg!



Veronica! För att vara matt är det helt otroligt mjukt oc fint!



Lithia! Gör som jag, ta båda! ;-)



Linda! Japp, De är jättefina båda två!



Badbomben! Yes!




Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela