Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

My Private Jet

Publicerad 2008-05-26 15:35:27 i Naglar - holografiska lack,


OPI My Private Jet från Night Brights-kollektionen. Ett lack som ska vara holografiskt svart, helt unikt på nagellacksmarknaden! Det är nu inte ett svart-svart lack, mer av en antracitgrå nyans som ytterligare ljusas upp av det gnisterregn som bor i det. Så enastånde vackert!


Två lager MPJ utan överlack ser ni på bilderna. Visst är det fantastiskt! Att det återfinns på min topp 20-lista är äl inte förvånande? Det lyckas med konsstycket att vara relativt sofistikerat samtidigt som det är lite vilt och galet. Ett fyrverkeri mot natthimlen, en regnbåge mot en åskmolnsgrå sky, diamantstoft mot pärlsvart siden... Man kan bara älska det!

Kommentarer

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-05-26 16:39:27

ohhh där är det igen, I want!!!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-05-26 16:52:08

TACK underbara du för paketet! och lacket är ljuvligt. Kika in på bloggen sen ikväll ;)

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-05-26 18:19:42

Nej, det är inte förvånande! Urläckert är vad det är! En Sminkan-nyans!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-05-26 19:33:32

Jag som skickade iväg en beställning till h2t senast igår! Även detta lack måste jag ha. Ser så grymt snyggt och blankt ut och jag är förvånad över att jag inte sett till att klicka hem det här tidigare.



Supersnygga naglar i övrigt, jag är avundsjuk!

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-05-26 19:43:08

Riktigt cool färg, annorlunda och iögonfallande!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-26 19:58:18

ItM! Ja, kan det bli bättre än svart OCH holografiskt?!



Rouaa! Varsågod!



RQ! Ja, visst är det ljuvligt!!



Chaosophia! Jag klickade just hem Velvet Touch... Hm, vi smittar tydligen varandra... Nåja, det här lacket är faktiskt ett måste i din nagelgarderob! Du kommer göra det full rättvisa!

Att du skulle vara avundsjuk på mina små pluttnaglar när dina är såååååå tjusiga är ju inte möjligt. Men är du intresserad av ett byte så ringer jag närmaste handkirurg! :D



Veronica! Ja, den är så läcker! Och jag har din favorit idag så den kommer snart. An Affair to Remeber alltså. Jag ligger efter med mina notd...

Postat av: Anonym
Publicerad 2008-05-26 20:40:16

Åh vad läckert! Även detta slank med i min senaste beställning (tack återigen för hjälpen!!) så jag är verkligen glad att se att det är så fint!! :-)

Postat av: Anonym
Publicerad 2008-05-26 20:51:50

Makeupoholic! Visst är det läckert! Tur att du beställde det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-26 20:53:07

Nu bråkar det igen. Jag är INTE anonym, jag är SMINKAN!

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-05-26 21:56:46

Härligt!:)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-05-27 11:07:12

Den är verkligen helt fantastiskt snyggt! Älska!

Och ja, jag ska fixa min topp 20 lista- när jag kan. Promise!

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2008-05-27 20:34:50

Riktigt häftig måste jag säga!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-27 22:18:06

Inte illa alls! det här lacket har jag aldrig varit intresserad av innan, men det blev jag nu:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-28 06:14:53

Sanna! Jaaaaa!



Emma! Du kommer snart ha lika många lack som jag! ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-28 11:59:34

Hehe, ja det är ju en bit kvar dit, men jag jobbar på det:) Var precis inne på cherry culture och kollade på las vegas, den ser så fin ut hos one inch nails! Synd att frakten är hög, men å andra sidan är ju dollarn låg:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-28 16:01:30

Emma! Jag blev också sugen på att använda mitt Las Vegas när jag såg det hos OIN, men jag ska definitivt ha ett lack under när jag använder det nästa gång. För transparent...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela