Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gråbrun

Publicerad 2008-03-15 12:04:46 i Eotd i brunt, Sminkans EotD,


Ögonbrynen behöver fixas, men det är så tråååååkigt. Och mascaran hamnade bara ytterst på en av de nedre fransarna. Såg jag inte förrän nu, men det kan jag alltid fixa till. En superenkel makeup i alla fall. Dignity som bas på hela ögonlocket. Därefter en gråbrun  ögonskugga från HM. Den är sist i andra raden på Smoky Eyespaletten. Min favorit i den paletten faktiskt! Och alla de skugorna är bra! Synd att den inte finns att köpa längre.
Ja, den gråbruna lades på ögonlocket nästan ända upp till brynet men inte riktigt. svart kajal under ögat. Urban Decays Zero har jag idag. Mascara. Det är allt.

Till detta hade jag ett lite speciellt läppstift från Revlon i färgen Iced Coffee.

Och så får ni njuta av en väldigt speciell låt! Och om Glamqueen är inne och kikar på det här så är den här till dig. Min favoritlåt med the Smiths!

Kommentarer

Postat av: glamqueen
Publicerad 2008-03-15 12:16:21

tack fär den, den hade jag inte hittat än! och talking heads också! vilka treater!
själv har jag precis klivit ur sängen, vill knappt borsta tänderna, haha! ha en bra dag!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-03-16 15:17:43

Jag trodde lyckan var med mig i fredags när jag var inne på hm.com. Där fanns smokey paletten. Jag klickade i den direkt men då fick jag meddelande att produkten precis sålt slut. Attans osis.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-16 15:27:27

GQ! hoppas lördagen var fin!

Sminkjante! Otur! Men den kanske kommer tillbaka?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela