Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors San Francisco

Publicerad 2008-06-20 09:06:22 i Naglar i grönt,


En av världens vackraste gröna! Se vilket skimmer! San Francisco från Sinful Colors har redan varit med, men eftersom den fick avlösa gräsliga Orly Heartbreaker, som ni kan se nedan, så vill jag visa det också! Fantastiskt fint! Täcker perfekt, här är också två lager plus överlack, och har ett fantastiskt skimmer! 

Kan en grön vara ljuvigare? San Francisco är faktiskt åt det varma hållet, det finns en gul bas någonstans, men den har blådagrar också. En väldigt komplex och rik färg! Tack Emelie!!

  

Kommentarer

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-06-20 09:21:01

väldigt, väldigt snygg! Otäckt snygg!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-06-20 09:25:37

Wow, det är sååå snyggt! jag är så glad att jag kunde köpa det av inthemake efter hennes Usa-resa:)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-06-20 09:27:25

Just det, jag ska alltså hålla NFU-lacket till dej då? Jag har nämnligen en annan spekulant också annars!

Superduperstor midsommarkram till fantastiska Sminkan!<3

Postat av: LipGloss Bitch
Publicerad 2008-06-20 09:34:20

Snyggt! Hur är de som lack? Jag köpte ett i NY men har inte hunnit testa än. Glad midsommar!



Postat av: Veronica
Publicerad 2008-06-20 09:45:15

Den är verkligen fin!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-06-20 10:08:20

Badbomben! Exakt! :D



Sanna! Ja, det är ett lack att äga! Underbart!

Du får göra som du vill med NFU-lacket. Det ordnar sig alltid. Vill du så gör vi så att jag beställer Misa-lack åt dig nästa gång jag H2T:ar, men har du en bra deal ska du ta den!



LGB! Håller bra! Jag har faktiskt haft det i tre dagar nu, vilket inte riktigt framgår eftersom jag ligger efter något enormt med mina notd. Inget slitage, lite krympning men det är nog överlacket. Lättmålat och bra glans. Perfekt!



Veronica! Japp! Underbar!



Postat av: Sanna
Publicerad 2008-06-20 10:15:03

Sminkan, men jag håller det till dej, du var ju först, det är nog bäst för mitt samvete

Säg bara till när det är dax för en H2T-beställning!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-06-20 10:43:03

Härligt med en graal till midsommar! Detta lack är verkligen supersnyggt! Och passar utmärkt på en kall flicka som dig.. Förresten så har depend ett nytt grönt lack, med massor av silver i. Har inte provat det än, men det ser väldigt spännande ut i flaskan...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-06-20 11:09:17

Mmm... jag är fortfarande alldeles avundsjuk!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-06-20 11:41:34

Det är verkligen helt underbar. Men så är det ju grönt:)

Postat av: Anna
Publicerad 2008-06-20 12:41:46

hej! gör min enkät om smink för mitt företag länken är: http://www.easysurvey.se/surveys/pt5wa

Säg till när du gjort den så är du med och tävlar om ögonskugga från mitt egna märke =)

ha de så bra!

/Anna- minpassion.bloggagratis.se

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-06-21 09:03:03

Sanna! Jag är ett pucko! Jag har ju redan beställt den!



Emma! Jag måste spana på det, med andra ord! Och det lär ju gå bra. Jag har inte ens segat mig iväg till HM än för de lila lacken...



Chaosophia! Hehe! Jo, det förstår jag!



Sminkjante! Precis!



Anna! Det är så sällan jag gör enkäter, men tack för tipset.

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-06-21 22:51:48

Den är ju alldeles fantastisk! Vilken rikedom! Precis som en smaragd!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-06-22 12:54:10

RQ! Ja, det är helt underbart!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela