Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jelly Pong Pong Supermodel Stain Cupcake Pout

Publicerad 2008-07-17 08:19:22 i Läppar,


Nu har det varit mycket naglar och ögon ett tag, och det är ju kul det med, men, vi ska inte glömma läpparna! Här presenterar jag en liten rolig dosa jag fått från Bjooti. Jelly Pong Pong Supermodel Stain i färgen Cupcake Pout. Det är en rosa, platt dosa späckad med pigmenterad gucka. Ja, en pensel rekommenderas varmt för den här förpackningen. Det roliga med den är att den ger massor av färg som sitter som berg men det går också att variera styrkan i den från rosa till rött. Jag föredrar den som på bilden. En matt, rosa färg som om man bitit lite i läppen eller kanske kysst någon...

Färgen blir helt matt men kan naturligtvis få ett gloss över sig om man tillhör de glansigas skara. Färgen sitter benhårt i timmar så man behöver inte bättra på den speciellt ofta. Känslan blir alltså pudrig och torr om man bär den som jag.

Den har en ganska svag doft av vanilj, inget som stör då det knappt märks.


Vill man ha färg som sitter i timmar utan speciellt underhåll rekommenderar jag den här. Den är inte dum alls! Dessutom borde den vara multifunktionell och även gå att använda på kinderna, men det har jag inte provat själv. Så här skriver Accessora, som också säljer produkten:

· Stryk Supermodel Stain på kinder eller läppar för en spännande färgtouch.
· God doft och en färg som håller länge.
· Fuktigvande egenskaper och lätt att applicera.
· I förpackning med spegel så att du kan pigga upp din look var du än är.

Ja, det sammanfattar väl det hela rätt bra. Ett bra alternativ för hållbara färg som är matt.

Kommentarer

Postat av: SantaCarolina
Publicerad 2008-07-17 09:41:40

Visst är den bra?! Jag har Supermodel stain i nyansen Nymphette, helt illröd!! Underbar som krämrouge i måttliga mängder!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-07-17 12:48:46

underbar färg,och otroligt praktisk att ha på jobbet när man inte har tid att bättra på, en sån där liten sak måste jag nog skaffa mig :o)

som sagt, den där färgen va mums!!

Postat av: badbomben
Publicerad 2008-07-17 14:06:35

Nja, den här gillar jag inte.



(DVS såklart jag diggar, vilken härlig rosa!;))

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-07-17 17:56:15

Kul variant! Då slipper man ta på det vanliga och festa bort det först? skrattar

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-07-17 18:06:36

Ååååh, snyggt! Det här gillar jag.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-17 18:24:32

Santa C! Ja, den här är i alla fall helt okej. Jag gillar inte förpackningar man ska peta med fingret i, men annars...



Linda! jag håller med om att färgen är söt!



Badis! Jo, färgen är nog fin!



Monica! Ja, så kan man se det. ;D



RQ! Ja, det lite sönderkyssta gillar jag med!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-17 18:24:32

Santa C! Ja, den här är i alla fall helt okej. Jag gillar inte förpackningar man ska peta med fingret i, men annars...



Linda! jag håller med om att färgen är söt!



Badis! Jo, färgen är nog fin!



Monica! Ja, så kan man se det. ;D



RQ! Ja, det lite sönderkyssta gillar jag med!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-17 21:57:35

Den ser fin ut! Jag skulle vilja ha ett stain eller ett tint... Men har väldigt svårt för att bestämma mig, just nu är jag mest sugen på benetint! Du har ju beställt från hqhair, är de bra att handla från?

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-07-17 23:09:53

Tycker att det ser fint ut!

och vill man ha glans eller skimmer så kan man ju alltid lägga på gloss över, om man ska va sån:)

Det är ju ändå matt utan att se torrt och narigt ut och att det håller bra ger ju alltid extra poäng

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-18 08:45:19

Emma! Inga problem med HqHair! Det har funkat toppenbra varje gång!



Sanna! Ja, det är fint! Och som du säger, vill man glänsa så finns ju den möjligheten också!

Postat av: creme-idiot
Publicerad 2008-07-18 22:51:01

Ååååååååååh!!! Fiiiiint! Vill ha!!!! Nu!!!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-19 08:16:10

C-I! Det finns ju att köpa, men det är i dyraste laget, tycker jag nog... Men det är fint!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela