Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hjul i rött och rosa

Publicerad 2008-07-11 15:54:02 i Nagellack - jämförelser,


Mer jämförelser mellan lack. Här kommer de röda och rosa som jag lovade. Hoppas det här kan hjälpa någon som står och väljer bland liknande lack. Alla lack har lagts i tre lager utan överlack. Bilderna togs på morgonen, utomhus, i mulet väder. Precis som med det brunröda-lila hjulet så gäller naturligtvis att jag kan försöka fixa närbilder om det är något som känns otydligt. JAg tycker bilderna blev ganska bra ändå, men som ssagt, säg till om något är otydligt. Här är listan:
1. OPI Got the Blues for Red
2. ChG Seduce Me
3. OPI Kangarooby
4. OPI I've Red the Script
5. Misa Cherry Glaze
6. Misa Shady Lady
7. ChG An Affair to Remeber
8. Misa Blame on Mame
9. Misa Tarot Reader
10. Zoya Tama
11. ChG Designer Satin
12. OPI Koala Bear-y
13. Zoya Lola
14. ChG Hot Lava Love
15. ChG Red-Curl-Grl
16. OPI An Affair  in red Square
17. OPI Vodka&Caviar
18. Misa Poison Kiss


ChG står naturligtvis för China Glaze, jag glömde skriva det först.

Kommentarer

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-07-11 17:47:56

Hjulkul! Ha en bra fredag:)

Postat av: Aila
Publicerad 2008-07-11 18:38:59

I´ve Red the scripsnyggast ever, har naglar målade med den idag,faktiskt;)!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-11 19:24:45

Monica! Jag ska drica vermuth och äta plättar så det blir en bra fredag! ;D



Aila! Ja, den är läcker! Got the blues for red är en annan av mina favoriter.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-11 22:06:47

Oj vad jag blev sugen på lola nu! Det är ju en så himla glad rosa:)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-07-12 00:03:07

åhh ett till hjul med ljuvliga lack. Detta hjul är nog mest min favvo :D Nr:16 mmmmm :o)

Postat av: badbomben
Publicerad 2008-07-12 08:18:17

Vilket lyckohjul, jag vill ha an affair to remember, mumsfilibabbus!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-12 08:51:44

Emma! Jag har just tagit bort Lola, men ja, det är en vansinnigt söt rosa!



Linda! An Affair in Red square! Älskar också!!



Badbomben! Så klart! Mest hallon!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela