Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hjul i blått

Publicerad 2008-07-12 09:04:53 i Nagellack - jämförelser,


Jag kämpar vidare med mina nagellackshjul. Här är det lite blå lack som fått komma fram och visa upp sig!
Här är listan:
1. OPI Russian Navy
2. OPI Yoga-ta get this Blue
3. ChG Up All Night
4. MAC Nautical Navy
5. Misa Blueberry Glaze
6. Jessica Midnight Moonlight
7. Viva la Diva nr 96
8. ChG Eyes like Sapphires
9. OPI Blue my Mind
10. OPI Dating a Royal
11. Basic nr 26
12. OPI Glacier Bay Blues
13. Cover Girl Mystic Peacock
14. Max Factor Metallic Jade
15. NFU 121
16. ChG DV8
17. Nubar Peacock Feathers
18. ChG Stone Age
Bilderna är tagna utomhus i morgonsol, men skugga, om ni fattar hur jag menar. Ljust alltså men inte direkt sol på. ChG står för China Glaze, som vanligt.




Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-12 22:36:17

Det är kul med såna här snurror tycker jag:) jag brukar titta på färgerna och gissa vilket lack det är, det brukar gå ganska bra... Väldigt många fina färger i den här snurran, snyggaste snurran hittills;)

Postat av: Skosoet
Publicerad 2008-07-12 23:31:47

Vad häftigt med snurror, det har jag aldrig sett innan.. :)

Postat av: Skosoet
Publicerad 2008-07-12 23:32:34

Kanske ska poängtera att jag menar i en blogg.. :) Men så följer jag ju inte så jättemånga med naglar och nagellack.. men ville inte att ni skulle tro att jag aldrig sett en nagellacksnurra, om det heter så.. :)

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-07-13 08:43:53

ChG Stone age var annorlunda och läcker! Säljs den fortfarande? Känner inte igen namnet.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-13 09:34:50

Emma! Jag tycker också det är kul med snurror! Behändiga är de också när man vill se hur färgerna skiljer sig. Jag har inte kommit mig ör att använda dem förut men nu beställde jag några till så jag kanfortsätta snurra!



Skosoet! Jag förstod att du menade på en blogg! ;D

Men visst är det smidigt! Jag är helt förtjust i snurrandet nu!



Veronica! Det är en ganska vanlig grå färg egentligen. Ska se om jag hittar en notd på den. Det borde finnas, men ligger säkert i min hög av opublicerade inlägg. Den säljs fortfarande. Tror jag köpte den samtidigt som jag köpte Beatnik, du vet, från 8ty8.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-13 16:30:34

Härligt, då har jag lite att se fram emot!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-13 22:10:21

Emma! HAr ju glömt den gröna! Den ska jag publicera NU!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela