Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Dove Cream Oil Rosewood and Cocoa

Publicerad 2008-07-27 17:20:32 i Hud och hand,


Okej, idag ska vi recensera hårvårdsprodukter på Pret-ty men jag kan inte komma på en enda grej att säga om någon hårprodukt. Jag köper olika schampoon och blasam på ÖB, Lidl eller ICA. Jag märker ingen skilland mellan dem, i allaf alngen jag minns. De få gånger jag kastat ut pengar på frisörernas märken har jag inte heller märkt någon skilland. Mitt hår är obehandlat, oklippt och inte speceillt slitet. Det klarar sig bra utan några specialprodukter och jag använder inga sprayer, mousser eller andra produkter för jag har ingen frisyr. Ingen hårvårdsrecension alltså. Men, jag kan ju recensera, eller snarare berätta om, ett fynd jag gjorde senast jag var på ÖB! 

Det här är en underbar duschkräm köpt på ÖB för en tia. Älskar!! Den ger ett härligt krämigt lödder och den doftar så gott!
Jag köpte två av den här men olika dofter, den andra är med Körsbärsblom och mandel, men det här är min favorit. Rosenträ och kakao. Och ja, det är lite Dove-tema. Jag berättade ju precis om min favorithandkräm som också är från Dove. Ska vi återkoppla till hår så använder jag deras shampoo och balsam ibland, och det är inget fel på det heller! ;D 

Låt oss återgå till duschkrämen igen. Det krämiga, härliga löddret känns lyxigt och lent och huden blir len och mjuk efter duschen. Jag använder den på en loofah och kommer ut ur duschen med hud som en baby! Hittar jag den på ÖB igen kommer jag bunkra upp! Den är tyvärr inte speciellt dryg utan jag avverkar en flaska på kanske tio duschar, men det kan det vara värt!

Kommentarer

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-07-27 19:06:50

Gud vad fint det låter, rosenträ och kakao, ljuvligt:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-27 19:12:07

Badis! Jo, och man blir så len och fin!

Postat av: Ninni
Publicerad 2008-07-27 21:29:14

Jag har deras duschcreme med gurka nu och den har nog bland den godaste doft jag känt på en duschcreme - älskar den! Den doftar verkligen fräscht och nyduschat! Funderar på att testa deon i samma serie.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-28 08:22:24

Ninni! Överlag brukar jag gilla Dove. Många bra grejer med bra pris också.

Postat av: skosoet
Publicerad 2008-07-28 19:38:24

Den där är underbar! :) Älskar doften.. Har haft den i nåt år eller så, återkommer alltid till den och även den med körsbärsdoft men nu har jag gått över på LdB ett tag.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-28 21:19:44

Skosoet! Jag varvar just nu den här med LDB Cotton någonting. Men den här vinner! ;D

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-07-29 15:11:44

Den låter mums


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela