Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

R.I.P Wet'n'Wild Fantasy Makers Svart

Publicerad 2008-12-03 05:49:59 i Naglar i svart, grått, silver,


ett basic svart lack borde alla nagellacksälskare ha i sina gömmor. Jag har flera. Detta är ett av dem och definitivt ett av de roligaste!

Svart, blankt och basic som sagt. Men flaskan är allt annat än basic med sin gravstenskork! Jättekul, tycker jag, som ju har lite makabra böjelser för skräckfilm och gotik! ;D
Lacket täcker med ett lager och det blir blankt som lacken på en flygel även utan överlack. Penseln är svår att bemästra men det får man ta, tycker jag, när man får så fin flaska!
Billigt och bra och roligt! Vad mer kan man önska sig?

Kommentarer

Postat av: badis
Publicerad 2008-12-03 08:28:26

VAR har du fått tag på en sån? MÅSTE få!!!!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-12-03 08:36:40

Urläcker! Var köper man dem?

Postat av: Lina
Publicerad 2008-12-03 09:09:34

Vilket läckert nagelack och så blankt! Måste ha det helst nu....Vart kan jag få tag i dem??

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-12-03 11:13:02

Snyggt nagellack och fantastiskt flaska! Jag säger som Sminkjante och Badis, var?!

Postat av: Tanten
Publicerad 2008-12-03 13:27:45

Snygg design på flaskan. Hur är hållbarheten?

Älskar detta 80 talsmärke.

Längst ner på deras hemsida kan man hitta närmaste stad som för märket. Nelly på nätet har ochså märket. Cubus hade märket förut. Läppstiften är suveräna. Har du några att visa upp Sminkan?

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-12-03 14:34:51

Från Kicki.be va? Hade jag inte ganska nyss köpt två svarta lack hade detta varit givet, vilken glans!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-03 17:56:20

Badis! Kicki.be heter shoppen!



Sminkjante! Hos Kick.Be!



Lina! Kicki.Be är shoppen!



Emma! Ja, det är hos Kicki.Be jag fyndat detta!



Tanten! Ja, jag har hat läppstift från W'n'w förut. De var bra! Nagellacket håller i alla all utan problem i tre dagar. Har inte haft det längre.



Adrasteiah! Japp! Kicki.be!



Postat av: Johanna
Publicerad 2008-12-03 18:10:57

Haha, flaskan var ju bara för rolig! Sånt gillar vi! Sedan om innehållet är bra så är ju det toppen :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-12-03 18:22:34

Åh, det där har jag:D

och 2 andra, flaskan är så cool!

Postat av: Marina
Publicerad 2008-12-03 21:10:15

Härlig flaska! Faller oxå gärna lite för det lite gothiska!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-04 07:49:41

Johanna! även om innehållet skulle var dåligt skulle jag vilja äga det bara fö flaskan. men här är innehållet bra!



Sanna! Jag har bara den här och överlacket, glow in the dark...



Marina! Ja, flaskan är en vinnare.

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-12-05 10:34:09

Bara flaskan är ju hur cool som helst..;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-05 12:01:07

itm! Ja, det är värt pengarna bara för den!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela