Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Julafton i guld och rött- NOTD av Emma

Publicerad 2008-12-24 22:25:04 i Emmas NOTD nail art,

Så här ser mina naglar ut i jul. Vackra Pretty at the Premiere från OPI som bas och fantastiskt guldiga Richelle från Zoya på tipparna. Två av mina absoluta favoriter, inga chansningar på julafton alltså. Ser ni hur fint PATP blir mot min klänning förresten? Jag körde samma kombi förra julafton, alltså lite favorit i repris. Förra året hade jag dock inget guld, tycker att denna kombi blev fin, och riktigt julig, även om PATP egentligen inte är julröd...

Kommentarer

Postat av: RM
Publicerad 2008-12-24 23:16:21

Oh, så fint!! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-25 12:17:26

Ooooooh! Jag är förstummad! Måste ha PATP! Och har också haft flera "franska" på sistone. Ska fixa en julnagel-exposé" snart...

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-12-25 12:36:36

RM: Tack



Sminkan: Jaaa det måste du såklart! Franska är fint och en julnagels-exposé låter som en riktigt bra idé!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2008-12-26 22:51:07

Snyggt!! Jag gillar skarpt kombinationen av den fylliga röda och det guldiga, riktigt fint!

Postat av: Alina
Publicerad 2008-12-26 22:56:07

Hoppas du haft en bra dag! :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-12-28 23:55:38

Makeupoholic: tack så mkt, vad kul att höra!



Alina: tackar som frågar och detsamma!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela