Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Fire Coral II

Publicerad 2008-08-23 09:50:27 i Naglar i korall&persika,

Oj... Ja, den här är ju också försenad. Och nu är sommaren slut... Ja, jag publicerar nu och ni som ännu känner sommaren dröja kvar kan titta på den här medan ni som tycker sommaren är så över den kan bli kastar sig över mitt föregående inlägg med mörkgrå Moonless Night. Själv befinner jag mig mitt emellan sommar och höst och bär faktiskt Misa Persian Carpet idag. Den ska snart fotograferas så får vi se om det blir en notd med den också i helgen. Zoya kommer inte förrän nästa vecka så vi har lite att se fram emot här framöver.
Nåväl, det här är varken nytt eller höst, men det är snyggt!

Misa Fire Coral är ett riktigt sommarlack! Det här gillar jag mer och mer! Jag tycker det är snyggt och det är dessutom hållbart och bra, lättmålat och härligt. Fast det krävs tre lager...

I solsken på bilderna ovan.

I skugga på bilderna ovan.

Vackert och kvinnligt, piggt och glatt och somrigt. Vad kan bli fel med ett sådant lack? Borsett från att jag ,målat på nagelbanden i hastigheten... Det är faktiskt väldigt lättmålat om man inte skyndar sig så som jag alltid gör. Kommer ni ihåg min gamla recension? Annars finns den att läsa här. Annars kan bilderna nog räcka. ;D

Kommentarer

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-08-23 09:55:36

Jättefint sommrigt & lagom korallfärgat utan att bli skrikigt ;)

Postat av: SantaCarolina
Publicerad 2008-08-23 10:07:31

Vilken underbar färg! Men jag tycker gott att den duger även på höstkanten. För att liva upp lite!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-08-23 11:01:02

Höst- och vintermänniska som jag är; Det här lacket får mig att önska att det var i mitten av maj istället. Helt otroligt!

Postat av: badis
Publicerad 2008-08-23 11:12:01

Det är så vackert och kvinnligt!:)

Postat av: Linda
Publicerad 2008-08-23 11:44:08

åh vackert!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-23 11:55:32

ItM! Ja, den är ganska bra!



Santa C! Kanske det. Men just nu är jag inte sugen på den. Jag vill ha vampiga plommontoner! :D



Chaosophia! Ja, det är ju så sommar något kan bli i lackväg!



Badis! Ja, visst är det!



Linda! Glatt i alla fall!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-08-23 14:00:45

härligt!

Postat av: BeautyRoxx
Publicerad 2008-08-23 15:39:06

Vilken härligt bländande röd.

Postat av: Jean
Publicerad 2008-08-23 16:39:24

Ojsan...verkligen en signalröd nyans!

Skulle varit läckert med ett lika lysande läppstift möjligen!



MVH

Jean

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-08-23 21:06:44

Vilka fullkomligt underbara sommarbilder! Så härlig färg, alldeles underbar till dina händer!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-24 14:36:11

Sanna! Den är faktiskt det! Helt härlig!



Beauty Roxx! LÄckraste korallacket jag vet!



Jean! Den är långt från signalröd, den är koralltonad. Men lysande!



RQ! Ja, man fick lite sommarvibbar, eller hur!

Postat av: Jean
Publicerad 2008-08-24 17:14:40

Ja så kanske det heter, men en hint knallig orange hade den iaf!

Men häftigt sannerligen!



MVH

Jean

Postat av: Cia
Publicerad 2008-08-29 16:29:17

ååh, Underbar färg! jag älskar den :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela