Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

ACO Nagelbandskräm

Publicerad 2008-08-01 19:49:38 i Hud och hand,



ACO har en egen nagelbandskräm i en praktisk liten förpackning. Perfekt liten pip, fräsch tub och fantasiskt innehåll!

Så här ser den ut på hyllan i apoteket. Ganska intetsägande kanske, men prova den! Det här är den bästa nagelbandskräm jag någonsin haft! Den är inte kladdig, inte rinnig, inte svår att massera in eller dosera! Man får en perfekt mängd på rätt plats tack vare den praktiska tuben och dessutom känns nagelbanden mjuka och fina efteråt. Det här är min nya favorit utan konkurens! Alla skarpa dofter och kladdiga oljor kan slänga sig i väggen!

Ni ser hur perfekt tuben är utformad och hur smidigt man kan dosera den och få den på rätt ställe!
Den doftar dessutom lagom mycket och helt fräscht!

Och så en, lite OT, bild till Badbomben:

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-08-01 20:13:19

Har inget med själva inlägget att göra, men varifrån beställer man Nubarlacken? Från deras egen hemsida? Jag är SÅÅÅ sugen på säkert 20-30st av dem och bara måste börja klicka hem..

Postat av: Badis
Publicerad 2008-08-01 22:09:27

Såååååå gullig bagge, tack för den raringen!:D



Är det bagglacket på bilden också? Den där låter ju superbra! Har en acos ögonkräm som jag inte ännu har bestämt mig om jag gillar men den har också en så bra tub, likadan precisionstub som den där.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-08-01 22:45:37

Jag har haft den här krämen, men tyckte inte att den var något speciellt precis. Jag föredrar solar balm... Snygga naglar förresten, vad är det för lack?

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-08-02 08:15:37

Härligt med tips. Apoteket har många godbitar i sitt sortiment.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-02 08:50:53

Sanna! Jag beställde Nubar från USA, Nail de Royal, men fick tips om den svenska återförsäljaren för ett par dagar sedan: http://www.nailshop.se/



Badis! Det är i alla fall ett grönt lack, men inte det jag fick av dig. Det är det jag fick av Emelie. För mig kvalar det in i bagge-skaran.

Jag gillar verkligen den här nagelbandskrämen. Bästa jag provat!



Emma! Det är det gröna jag fick i födelsedagspresent av Emelie. För mig är den här krämen bäst av alla jag testat. Men krämer är ju så individuella. Och sen hade jag rätt bra ordning på nagelbanden när jag började med den här, kanske just på grund av Solar Balm. ;D



Sminkjante! Ja, det har de!

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-08-02 10:49:52

Den kanske är värd att prova...

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-08-02 11:18:20

Åh nej, nu beställde jag tio nagellack från Nail de Royale. Jag vet inte vad som hände! Fingrarna levde sitt eget liv! Jag skickar räkningen till dig ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-02 15:57:09

Monica! Det kan aldrig skada att testa!



Sanna! Haha! Ja, jag förstår vad du menar. g ska börja skicka mina räkningar till Scrangie, Make Up My Lack och One Inch Nails...

Postat av: Piraya
Publicerad 2008-08-02 22:07:51

Måste bara tipsa om en ännu bättre (i mitt tycke alltså) nagelbandsprodukt från ACOs Oliva-serie, det är en nagelbandsolja med inbyggd pensel i tuben som gör den lätt att pensla på precis där man vill ha den. Hyfsat effektiv och något jag alltid har i väskan fast hemma är jag trogen min underbara Nail Food från Scratch!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-02 22:11:33

Piraya! Den har jag också. Testade den mot Solar Oil i ett test och den blev min favorit av de två, men jag gillar kräm bättre ändå. Men visstär den bra den med!

Postat av: sss
Publicerad 2011-03-13 20:33:31

Vad har man nagelbandkräm till och nagel olja !?



SNÄLLA ETT SVAR NÅGON :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela