Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Yoga-ta get this Blue!

Publicerad 2008-04-21 17:11:08 i Naglar i blått,

image4184
Dags för första inlägget på nya temaveckan, temaveckan med blått som sitt fokus! Här kommer vackraste blå färgen någonsin! Underbar! En blå som alltid är blå, inte skiftar i lila eller svart. Det blir djup i färgen av de mikrofina glitter som finns i det, en turkosblå nyans som verkligen lyfter den bic-penneblå basfärgen! Och man ser knappt de små, små skimmerpartiklarna, de bara gör sitt jobb! Jag älskar den här färgen! Jag kan inte sluta titta på mina naglar! Det är ett av mina absolut bästa köp genom tiderna och mitt nummer ett val bland mina blå. Wow! Jag har faktiskt haft det hemma i evigheter men inte testat det på. Har varit så många andra lack som "kommit i vägen", men jag har liksom vetat att det är en höjdare ändå. Ja, har du inget blått och ska skaffa dig ett, då är det här lacket för dig! har du massor av blå och älskar blått, som jag, så kan du inte missa det här till samlingen! Alla nagellacksbloggar verkar ha hyllat detta lack och nu gör jag också det. Yoga-ta get this Blue!!!

Bilderna ovan är tagna inomhus men i dagsljus, nu kommer några tagna med blixt:

Mer blått kommer imorgon och många dagar framöver! Välkomna till den blå veckan!

Kommentarer

Postat av: Emelie
Publicerad 2008-04-21 17:16:52

Håller med. Ska man bara ha ett enda blått nagellack så ska man ta detta. Det är så otroligt läckert!

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-04-21 17:25:23

Så ståtligt fint lack! ÅH!

Postat av: MakeupMyLack- Sanna
Publicerad 2008-04-21 18:04:25

Wie! jag har ETT blått lack och det är Yoga-ta get this blue! Vilken tur va?
Dina fingrar klär så otroligt bra i blått!
För mej känns det inte helt rätt, hur snyggt det än är- men YTGTB ångrar jag inte att jag köpte som du vet! Är även sugen på Blue Collar från Orly (den i mini size då) bara för att den ser fin ut och för att det är raka motsatsen till vad jag brukar ha.

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-04-21 18:53:17

Yay! jättesnygg färg :) kan jag verkligen ta mig en närmre titt på tror jag ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-21 18:53:45

Ja du, yoga-ta är nog favoriten... eller navy, eller den här eller navy... ha ha, det är benigt... förresten gillar jag mer klara blåa färger som blue my mind och frostbite också... de känns kul till sommaren!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-04-21 19:00:02

Riktigt snyggt. Nu blir tom jag sugen på att handla nagellack.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-21 19:26:43

Emelie! Ja, det är jättefint! Min favorit!

Badbomben! Absolut!

Sanna! ibland kan man överraska sig själv och upptäcka att något är bättre än man tror. Jag tycker det är synd att du inte är blå. Men vi har ju så många andra färger gemensamt så jag ska inte klaga!

ItM! Japp! Blått är flott!

Emma! Blue my mind är fin! Och Eyes like Sapphires borde du gilla! Många blå är underbara!

Sminkjante! Ja, det låter bra! Mer lack!!

Postat av: Peter
Publicerad 2008-04-21 19:30:17

Jag har sett att KICKS här i stan har den, blev så supersugen på den nu!

Postat av: glamqueen
Publicerad 2008-04-21 19:31:01

jadu, den var ju helt makalös! den ultimata blåa! yoga-ta-agree-on-that..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-21 19:32:14

Peter! Beställ den och ta några andra favoriter på samma gång. Så mycket billigare...

GQ! Yes! Så är det!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-21 20:30:49

Ja dte skulle jag säkert göra:) Tror inte att det finns så många jag inte skulle gilla... Tyvärr har jag ju bara två händer och jag orkar inte byta lack lika ofta som du:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-21 20:42:32

Emma! Du har så rätt. Och jag blev knäpp i kväll, har bytt lack tre gånger... Naglarna kommer falla av snart av pur utmattning. Men jag ville ju prova alla!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-21 20:47:44

Ja du, om dte är nån som borde ha fler händer så är det du:)Då får vi alltså se bilder snart? Jag ska också byta ikväll, ska nog ta green with envy...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-04-21 21:19:01

Emma! green with Envy är ett lack jag borde ha. Den och Wild Child står på min lista!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-04-21 21:23:53

Hehe, kul att det fortfarande finns några lack som jag har och inte du:)beställde den efter att du hade visat några gröna tror jag, blir ju så sugen då:) Jag ska meddela dig vad jag tycker...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela