Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gröna naglar

Publicerad 2007-10-08 21:07:55 i Naglar i grönt,

En gammal trotjänare bland nagellacken är Maybellines Express Finish nummer 80 i grönt. En snygg, skogsgrön färg som är svår att hitta på nagellack. Det här är ett gammalt lack som jag köpte i mitten på 90-talet. Det har övervintrat i mitt kylskåp och jag använder det med jämna mellanrum. Ett plus är att det torkar snabbt. Det gillar jag. Jag lackade naglarna igår, ett lager och inget över- eller underlack. jag funderar ju på att investera i ett underlack men har inte gjort det än.

Jag är väldigt förtjust i grönt och letar ständigt efter det perfekta, smaragdgröna lacket. Det här är det närmaste jag kommit det. Tyvärr verkar det inte finnas längre.

Apropå naglar så har mitt surfande på skönhetsbloggar och pret-ty.se fördärvat mig. Nu har jag beställt nagellack från Head2toe. Två OPI ur den ryska kollektionen och två China Glaze. Har velat ha Susy says Da sedan jag såg den på en blogg för flera vackor sedan. Nu är den förhoppningsvis snart på väg!

Kommentarer

Postat av: Akrogirl
Publicerad 2007-10-09 00:03:55

Väldigt snyggt!!

Postat av: Aila
Publicerad 2007-11-28 10:49:34

Jag har inte kvar mitt, men det var väldigt snyggt. SYND att det inte finns längre på marknaden!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela