Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Dagens naglar

Publicerad 2007-10-23 20:34:24 i Naglar i grönt,

Hade inte tänkt lacka om dem, och när jag väl gjorde det tänkte jag ta OPI-lacket ruble for your thoughts. Men, det såg så tråkigt ut att det blev Electric Eel istället!

med blixt                    utan blixt, i dagsljus
Electric Eel från OPI, två lager utan överlack.
En söt, skimrande sommarfärg men jag var bara tvungen att testa den! Kommer nog byta igen rätt snart för det känns väldigt maj och inte så mycket oktober.... Skir vårgrönska!

Bilden är tagen med blixt så den är rätt usel. Om jag kommer iåg försöker jag mig på en bild i dagsljus imorgon. Och det har jag gjort nu!

Kommentarer

Postat av: N R 1 2 6
Publicerad 2007-10-23 20:41:22

cool färg :]

Postat av: LipGloss Bitch
Publicerad 2007-10-23 20:47:28

Har du nåt svart lack? Tänker mig att det kan bli apsnyggt att toppa ett svart krämlack med ett lager electric eel, vad tror du?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2007-10-23 21:33:36

LGB! Nej, inget helt svart. Det svartaste jag har är Hyde in the dark som jag fått av dig... Men det vore nog rätt snyggt. kanske kan hugga ett svart nästa gång jag kikar på Head2Toe...

Postat av: dami
Publicerad 2007-10-23 22:43:12

Hur är OPI i förhållande till Essie? Sitter det ena bättre än det andra eller är de snarlika?

Postat av: Sara
Publicerad 2007-10-23 23:12:51

Snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2007-10-24 06:25:36

Dami! Jag har ingen aning om det. har aldrig ägt ett Essi-lack. Fråga NOTD-Sara, hon vet nog. www.metrobloggen.se/notd

Sara! Tack!

Postat av: Sanna
Publicerad 2007-10-24 09:02:44

Åh va snygg!!

Postat av: MissPurple
Publicerad 2009-03-05 11:47:04

Electric Eel letar jag efter! Har ett grymt craving efter det!!!! Det är inte så att du bara RÅKAR ha 2??

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-05 16:10:23

Miss P! Nix nej. Har ett och det släpper jag inte ifrån mig! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela