Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sammanfattad duovecka

Publicerad 2011-08-07 18:51:50 i ,

Okej, här kommer sammanfattningen av den här temaveckan, det blev fler duos än holos om man jämför med den gamla temaveckan från i maj. ;D

Sally Hansen Magical Amethyst

Nubar Moonshadow

Sally Hansen Nail Prisms Amber Ruby

Sally Hansen Nail Prisms Garnet Lapis

OPI The Show Must Go On

Orly Galaxy Girl

Sally Hansen HD Resolution

OPI Glacier Bay Blues

Orly Space Cadet

Nubar Peacock Feathers

Misa Street Style

Sally Hansen HD LCD

Nubar Indigo Illusion

Sally Hansen Nail Prisms Emerald Amethyst

Sally Hansen Nail Prisms Scarlet Ruby

Nubar Purple Beach

Sally Hansen Nail Prisms Burgundy Orchid

OPI Not Like the Movies

Zoya Ki

Sally Hansen Nail Prisms Golden Cinnabar

Nubar Wildlife

Sally Hansen HD DVD

MAC Bad Fairy

Orly Lunar Eclipse

Sally Hansen Nail Prisms Lapis Amethyst

OPI Man of la Mancha

Color Club Alias

Misa Decadent Drifter och Sinful Colors St.Lucia Blue Sea

Missha HGR01

Nubar Iris Dust

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-07 19:03:02

Jag tycker att den här veckan har känts så mycket kortare än holoveckan, och jag önskar att den aldrig tog slut! Har sett många jättevackra lack, och ett par som jag vet att jag MÅSTE införskaffa. Tack för att du visade upp dem allihop!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-07 19:05:03

Chaosophia! Holoveckan var längre, jag lade på en eller två extra dagar då. ;D

Visst är det roligt att se duos. Kanske blir en vecka till med dem som inte fick vara med nu... :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-07 19:15:21

Å så mycket fina lack vi har fått se! Tack :) Och här har vi ju inköpslistan skiven redan, bara att bocka av :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-07 19:18:15

Den här temaveckan har gjort att min önskelista växt okontrollerat. Jag har bara en bråkdel av dessa själv. :-)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-08-07 20:00:23

Åhh vad jag gillade denna vecka och vad mycket fina lack du visade! Vill ha varenda en som jag inte hade innan!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-07 20:30:31

Härlig sammanfattning, efter att ha scrollat igenom den hamnar några av dem på min önskelista!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-07 20:33:04

Kan glädjande konstatera att jag hade fler av dem än jag trodde :-)

Fick jag bara välja 1 av de jag inte har att köpa så skulle det utan tvekan vara Man of la Mancha

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-07 22:15:28

ja där va många fina lack flera som jag skulle velat ha vågar ju inte beställa( rädd göra fel när jag skriver mm från utlandet )

Postat av: MyNailpolishOnline
Publicerad 2011-08-07 22:18:08

Vilka underbara lack! Och jag har inte en enda!! Här måste det handlas :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-08-07 23:31:19

Sanslöst vad du legat i och visat vackra lack!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-08-08 00:08:24

Är ju inte jätteförtjust i duokroma men jag stod och tittade på Sally Hansen HD i mataffären idag. Jag köpte inget men har blivit lite sugen nu efter dina fina bilder :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-08 10:46:13

Så många läckerbitar! Jag ser tydligt att jag behöver fler duokroma lack nu.. =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-09 08:04:32

Tusen tack till alla er som tittat på bilderna och kommenterat under duoveckan! Det var riktigt roligt att göra den eftersom jag fick så mycket positiv respons. Tusen tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela