Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sammanfattad holovecka

Publicerad 2011-05-15 23:59:00 i ,

På en vecka har vi klarat av 29 holografiska lack av olika slag och i olika färg. Det var väl inte dåligt? Hoppas ni gillat att vi haft temavecka och att ni inte helt överdoserat på holo. :D

Sally Hansen Magical Crystal Ball

Catherine Arley 803

OPI DS Divine

China Glaze Kaleidoscope Him Out

Diamond Cosmetics Chainmail Charm

Nubar Reclaim

China Glaze QT

Color Club Fashion Addict

Nubar Essence

China GLaze IDK

Nfu Oh 62

OPI DS Glamour

Catherine Arley 805

Nubar Treasure

Depend 132

Make Up Store Madeleine

Glitter Gal Black

China Glaze He's Going in Circles

OPI DS Desire

Glitter Gal Red

Nfu Oh 64

Color Club Worth the Risque

Sally Hansen Nail Prism Coral Amber

OPI My Private Jet

Make Up Store Britta

Catherine Arley 802

Och Emmas bidrag är följande:

China Glaze OMG!

Color Club Wild At Heart

China Claze L8R G8R

Kommentarer

Postat av: Emelie
Publicerad 2011-05-16 05:04:57

Jag visste inte ens att jag ville ha OPI DS Desire förrän nu :D Superläckert!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-16 07:15:59

Wow, vad sjukt många ni hunnit visa! Jag har inte riktigt hunnit med att kommentera alla. :-)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-16 13:24:45

De är helt underbara allihop! Temavecka var jättekul, fler teman framöver :)

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-05-16 13:25:01

Otroliga lack! Jag har inte varit så mycket för hololack tidigare men nu känner jag mig mer sugen. Jag tror de från Glitter gal var mina favoriter- synd att de bara finns "downunder". Opi DS Desire var också sjukt snyggt!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-05-16 14:51:30

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-05-16 14:52:46

UNDERBART!! Jag spiller över lite på den här veckan, har två inlägg kvar

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-16 18:31:34

Emelie! Det är så fint! Jag älskar det!



Nailtastic! Det är okej, det förstår jag verkligen. Det blev väldigt många inlägg...



Cactus! Ja, vi får se. Kanske inte en hel vecka...



Veronica! Ja, det finns nog ett holo för alla. De ser så otroligt olika ut.



Kajalen! Ja, det är ju bara roligt! Ser fram emot dem!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-16 18:48:13

OPI DS Glamour och Nubar Reclaim är mina favoriter!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-16 19:00:54

Oj shit 29, inte illa... Go us! Eller ja mest dig såklart, men lite mig också:)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-05-17 15:05:23

Åh vilken härlig hög lack det blev. En av varje tack! ;)

Postat av: Carro Naglar
Publicerad 2011-05-17 15:33:27

Temavecka var riktigt roligt! Nu har jag varit tvungen att lägga till några nya lack till min önskelista, bla underbara OPI DS Desire

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-17 19:10:58

Aila! Ja, de är himla fina!



Emma! Ja, vi är så braaaa!



Zizzie! Ja, visst är de fina!



Carro! Hoppas du hittar den!

Postat av: PolishPig
Publicerad 2011-05-22 18:44:33

Underbart!

Depend 132 är den direkta orsaken att jag började måla mina naglar. Att jag fick ett svårt fall av PHD (polish hoarder disorder) kan nog delvis skyllas på den här bloggen. Jag känner mig lugn nu, jag har alla de 29 lack ni visat under veckan.. ;-D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela