Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Wildlife

Publicerad 2011-08-03 15:11:44 i Naglar - duokromatiska,


Ännu ett vackert duokromt lack från Nubar. Wildlife kom med Going Green, en fantastisk kollektion med flera oförglömliga lack men kanske stack ändå WIldlife och Reclaim ut mest av alla. De borde finnas hos alla nagellacksälskare.


Självklart har det här lacket varit med en gång förr, här är det inlägget, men har man en duokrom vecka så kan man inte förbigå det. Det finns inte så många gröna duokroma och ingen av dem jag har är lik den här.  


Olivgrönt och kopparrosa samsas i Wildlife och det är en otroligt fin kombination. Det är tre tunna lager och lacket har utmärkta egenskaper. Skaffa om ni inte redan äger!

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-03 17:56:25

Så vackert det är!

Postat av: Kajsa/Monticka
Publicerad 2011-08-03 18:05:30

Jag har det, men jag ser för grisrosa ut om fingrarna :(

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-03 18:52:05

Jag ÄLSKAR Wildlife! Jag vill också köra på ett tema snart. Funderar på mina fulaste lack, då skulle jag ha en anledning att testa Juliana från NYX. :-)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-03 19:18:03

Grönt och duokromt... mmmmm :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-03 19:47:55

Det är faktiskt något med det här lacket som jag inte riktigt kan sätta fingret på, men gör att jag inte alls är förtjust i det. Inte ens på dina bilder! Jag har låtit bli att köpa det, men kan ändå inte låta bli att fundera på om jag inte borde ha det i min ägo...

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-08-03 20:47:21

Håller med, jag borde ha det där! Åh det finns så mycket nagellack jag vill ha

Postat av: Lina
Publicerad 2011-08-03 21:44:22

Ett av mina absoluta favoritlack! Är så otroligt vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-03 22:27:03

Annie! Den är väldigt speciell och en klar humörfråga. Ibland tycker jag den är ful. :D



Kajsa Ja, det gör nog jag med, men det struntar jag i. :D



Nailtastic! Den är rätt speciell och väldigt annorlunda än andra lack. Vacker ibland, ful ibland men alltid intressant.

Ja! Ett fullackstema vore jätteroligt! Jag kan haka på och visa mina absolut värsta jag med! ;D



Cactus! Ja!!



Chaosophia! Det är nog den kopparrosa du reagerar på. Den ser väldigt annorlunda ut mot den gröna tonen. Inte alltid så vacker, men väldigt intressant!



Sanna! Ja, skoja inte...



Lina! Ja, den är så speciell!

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-08-03 23:05:30

Har sett det här lacket flera gånger på olika bloggar men aldrig blivit lockad. Förrän nu.. jag tror jag börjar gilla gröna lack..

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-03 23:06:14

Mycket möjligt att det är den rosa tonen i det faktiskt. Eller mest kombinationen mellan den och den olivgröna. Jag blir lite kvälmig av att titta på det, och är helt övertygad om att jag definitivt inte behöver köpa det här. Synd! Jag vill ju gilla alla duokroma lack. :o

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-04 09:41:11

Veronica! Man nöts ner helt enkelt. Så är de för mg med vissa lack. :D



Chaosophia! Ja, det ä något väldigt dyigt och lite kräksaktigt över vissa nyanser i det. Men det är så unikt och när den gröna dominerar är den riktigt fin. Men jag kan förstå att den inte är för alla.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-08-04 19:07:29

Håller med om att Wildlife och Reclaim är de mest speciella lacken ur kollektionen men i mitt tycke är varenda lack ur Going Green fantastiskt. Vackra färger och med Nubars perfekta pensel och formula


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela