Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Sloane i sol

Publicerad 2009-04-02 22:47:20 i Naglar, vampy,

Mer arkivlack från sensommaren 2008! Här en av mina favoriter i lila!

Zoya Sloane har vi sett, jag vet. Protesterar ni? Ja, jag lovar, det bli så stor skillnad att det är lönt att göra ett extra inlägg. Från plommonlila till vinröd, liksom. Stoooooor skillnad!

Titta bara på skimret! Wow! trots en kladdig snabblackning så kan ni nog se hur härligt det är!

Man fattar inte att det är samma lack! Varför skiner solen så sällan i Sverige? Fatta vad vi går miste om!

Och slutligen:

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2009-04-03 12:14:10

Otroligt snyggt lack!!

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-04-03 13:40:12

Ja jäklar vilken skillnad på bilderna! Urläcker färg!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-03 18:35:35

Detta måste jag bara ha! Mörkt lila, lite mörkt cerise också, med skimmer.. Jag tror jag blev kär på nytt idag..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-03 22:08:02

CC! Det är ju det!



C-N! Visst är det skillnad! Synd att man inte kan ha solen med sig jämt.



Alex! Ja, det är ju väldigt fint! Men Viva la Diva har ett som är väldigt likt.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2009-04-05 15:25:31

Ser ju ut som helt olika lack i de båda inläggen! Hm... av de här bilderna blev jag i alla fall ruskigt sugen på att köpa en flaska.

Postat av: Kajsa Kavat
Publicerad 2009-04-06 16:16:36

Åååååh det här vill jag ha! Det skulle helt säkert vara ständigt solsken med den där skönheten på naglarna.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela