Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Venetian Glass - sammanfattning

Publicerad 2010-09-23 18:08:12 i Nagellack - kollektioner,

Äntligen har jag fått ut alla lackinlägg från Nubar Venetian Glass-kollektion! Hade ju glömt att publicera Bronzo så jag slängde ut den precis nu, innan detta, för er som vill titta närmare på den. Det tycker jag ni ska göra för den är supervacker! Alla lacken i den här kollektionen är supervackra. Så skimrande och juvelliknande. Det är intensiva, livfulla och glödande färger som jag varmt rekomenderar. Kom bara ihåg att vänta med eventuella överlack tills lacken hunnit torka till lite, åtminstone om ni som jag använder Seche Vite. Under alla bilder har ni länkar till inläggen om ni vill se mer av dem eller läsa om deras egenskaper. Nubar säljs i Sverige av www.nailshop.se och kostar ca 135 kronor styck. De finns även hos NailsBodyBeauty för samma pris men fraktfritt. Internationellt kan man beställa från Nail de Royale och där har jag inte koll på fraktkostnader och så längre så vill ni veta det så maila dem. Självklart går det att köpa dem även från eBay.

Rosso

Arencia

Bronzo

Caramello

Oro

Verde

Vino

Vaso

Jag trodde att jag skulle kunna utse en favorit eller två av dessa lack men dessvärre är jag lite förälskad i allihop. Vino kanske är den jag kommer använda mest, men Vaso var överraskande snygg och alla de varma guld, brons och koppartonerna är väldigt vackra de med. Den gröna är så klart fantastisk liksom den röda... Ja, som ni förstår är det omöjligt att bestämma sig för en. Vad tycker ni? Vilken är favoriten?

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-09-23 21:27:12

Rosso är min favorit, den är skitsnygg! Fast det finns som sagt många i risque red jag hellre vill ha och den formulan är ju dessutom kick ass.

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-09-23 22:03:15

Den lila längst ner är min favvo!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-23 22:33:07

Jag trodde att jag skulle kunna begränsa mig till Vino, Verde och Vaso men nej jag tror inte det.....Måste nog köpa Bronzo eller kanske Arencia också....Fast Rosso och Caramello var ju också fina.....

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-23 22:33:48

Jo föresten dessa kostar 135 kr hos nailshop.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-24 06:07:10

Emma! Torrid Red är beställd från Nail Shop nu så snart är en önskan uppfylld alla fall! OCh jag köpte Enchanting Red till mig. ;D



Ninni! Ja, visst är den snygg! Jag trodde inte alls den skulle bli favorit men den är det.



Lina! Du har så rätt. Jag har ändrat priset nu. :D



Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-09-24 07:13:33

Så många snygga! Av det jag har sett är det Vino och Caramello jag blir mest sugen på att beställa :)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-09-24 08:32:40

Vilken fin kollektion! Jag gillar de båda orange, de guldiga och Rosso bäst.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-09-24 14:01:56

Jag brukar köpa mina Nubar från http://uk.beverlybeaute.com fri frakt om man köper för £70 vilket är rätt lätt ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-24 18:56:03

Zizzie! Vino kommer du älska!



Kerstin! Ja, jag kan ju inte välja för de är så vackra.



Kajalen! Tack för tipset!

Postat av: Karin
Publicerad 2010-09-24 20:36:32

Kommer på Nailmail nästa vecka och kommer kosta 119 kr styck.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-24 22:55:25

Ytterligare ett bra tips! Bra pris också!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela