Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Orly Cosmic Fx sammanfattning

Publicerad 2010-09-04 08:39:09 i Nagellack - kollektioner,

En liten sammanfattning av Orlys höstkollektion Cosmic Fx kan väl vara på plats? Fler bilder på varje lack finns i deras respektive inlägg men ibland vill man ju se alla på en gång. Det här var ju en magiskt vacker kollektion och flera av lacken fick omedelbar favoritstatus, så som Space Cadet, It's not Rocket Science, Halleys Comet och Lunar Eclipse. Vilka gillade ni bäst?

Space Cadet

Galaxy Girl

Out of this World

It's not Rocket Science

Halleys Comet

Lunar Eclipse

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-04 09:15:36

Space cadet helt klart!

Postat av: Desirée
Publicerad 2010-09-04 10:07:08

Lunar Eclipse och Space Cadet var extra fina.

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-04 11:12:59

It´s not Rocket Science...lätt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-04 12:48:50

Honi! Ja!



Desirée! Ja, de är vackra!



Aila! Så klart du tycker det!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-04 13:19:42

Jag måste verkligen skicka efter Lunar eclipse, kommer att ångra mig så om jag inte gör det!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-04 16:03:00

En riktig höjdarkollektion! Jag gillade denna sammanfattningen, och kommer helt klart att klicka mig tillbaks hit inför nästa TD-beställning =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-09-04 16:29:34

Mjau! Många fina, kan tänka mig minst tre, kanske fyra... Inte det spygröna dock:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-04 19:44:08

Lina! JA, det är klart du måste!



Kerstin! Vad bra att den var till nytta och glädje! det finns ju så många andra som redan sammanfattat den så jag är knappast unik men det är kul att se dem samlade!



Emma! Hahahaha, du är så knäpp. Den är ju vacker, ju!

Postat av: Leonie
Publicerad 2010-09-06 17:11:36

En helt underbar kollektion, jag gillar temat och namnen.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela