Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Mercury Twilight

Publicerad 2012-01-13 18:33:00 i Naglar - holografiska lack,

Holofredagar ger oss ju all anledning att frossa i holografiska lack och holografiska lack är ju det bästa vi vet. Både jag och Emma är ju sjukt förtjusta i holo. Här kommer ännu ett av Layla-lacken som ju släpptes som kollektion precis innan jul. Jag hade laddat för köpet länge, månader faktiskt, och samma dag som de accepterade internationella order så köpte jag alla. Hela kollektionen inklusive rakt går på strax över 1000 svenska kronor. De är så vackra och jag blev verkligen inte besviken. 
Mercury Twilight är den silvriga i kollektionen. Det är superholografiskt, så klart, och av ungefär samma formula typ som Nfu Oh-lacken. En viss skicklighet krävs alltså när man målar med det. Det här är tre lager och så överlack men överlacket behövs inte för torktiden. Det är verkligen helt exceptionellt vackert. Jag är mer än nöjd med det här. Därför får ni en massa bilder av det. Glöm inte titta på de andra Laylalacken jag visat, Ocean Rush, Ultra Violet, Coral Glam och Flash Black. Det är tre kvar av kollektionen, ett rosa, ett ljusblått och ett blekgrönt.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-13 19:35:20

Galet fint! Nu behöver du inte vara ledsen att du inte har Greta:)

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-01-13 20:23:02

Det är ju det som är det luriga. Det svider i samvetet att lägga 1000 pix på nagellack på ett bräde, men 3 veckor senare sitter man där med 3 fakturor på över 333 SEK och ett gäng Vanilla-lack i stället för dessa hänförande skönheter. Tack för att du ständigt bjuder på exceptionellt fina och frestande exemplar!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-13 20:53:53

Regnbågarna är ju helt magiska!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-13 21:08:30

Emma! Det är galet fint. GALET fint!



Kitty! Ja, men de är lite lustigt att superkollektioner alltid kommer i klump. Förts Hits holos, sen Hits duokroma och nu dessa... Det känns i plånboken. Men, det kommer ju en vår full av pasteller och en sommar i neon och det är ju inte min kopp te alla gånger... :D



Kerstin! Ja, helt fantastiska!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-13 21:29:30

Väldigt vackert!

Postat av: Anna
Publicerad 2012-01-14 06:14:58

Oj så vackert :O

Jag älskar också holografiska lack.. jag äger bara ett och om jag skall vara ärlig är jag inte så väldigt förtjust i det.. jo det är vackert och så vilket gör att jag vill tycka om det.. men det är en plåga att måla naglarna med :/

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-14 07:43:07

MNPO! Ja, ett väldigt vackert lack!



Anna! De kan ju vara väldigt knepiga. Undvik Laylas lack om du inte gillar att måla med en "typisk" holoformula. Ofta är de mest holografiska också de mest knepiga.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-14 10:33:58

Mhrmmmm!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-14 11:17:12

Silverholos är aldrig fel =) Vilka vackra regnbågar det blir i det här!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-14 15:30:24

Chaosophia! :D



Roxcat! Ja, den är extremt snygg!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-15 13:47:19

Så fint!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-15 17:20:04

Annie! Det är ren magi!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela