Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Ocean Rush

Publicerad 2012-01-13 06:11:00 i Naglar - holografiska lack,

Det är fredag och alltså helt legitimt att visa ett hololack eftersom fredagar är holodagar! Tacka Skimmerskuggan för det! Och vilket holo jag har att bjuda på! Det fjärde av de åtta lacken från Laylas holografiska kollektion, Ocean Rush. Det är verkligen väl värt pengarna man investerat i det om man räknar i regnbågar.
Samma formula som syskonen, lite småknepigt vid applicering innan man hittat tekniken. Det torkar på sekunder och det är alla fall lika holografiskt med som utan överlack. Även om överlacket inte behövs för torktidens skull tycker jag om att ha det för hållbarheten. Det känns bättre för mig med överlack helt enkelt.
Lacket är en sorts blå med några droppar grönt i. Det är en intensiv färg, djupare än t.ex Depend 132 eller Ludurana Magnifica men mer tealfärgad och mindre mörk än t.ex Hits Apolo. Mest av mina hololack påminner den om sådana jag frankat själv så av köpta lack är det helt unikt. Den holografiska effekten är mycket stark även i Ocean Rush. Det här är en magisk kollektion!
Jag skrev ut länkar och priser i inlägget om Ultra Violet så vill ni ta del av det kan ni klicka på länken.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-13 06:30:39

Underbar holo!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-13 07:03:43

Satan vad snyggt! Min favorit hittills av Laylalacken du visat:)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-13 08:07:38

Alledeles underbart vackert! Jag säger som Emma, det finaste hittills av Laylalacken!

Postat av: Evelina
Publicerad 2012-01-13 08:46:45

bländad

Postat av: Insouciant
Publicerad 2012-01-13 14:30:42

Nydelig! Jeg har egentlig bare begynt å anta at alle slike fantastiske hololakker inneholder formaldehyde resin etc. Stemmer det for dette merket også?

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-13 15:17:00

Otroligt vackert!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-13 18:09:13

MNPO! Jättefint är det!



Emma! Ja, det är en fining. Du vet ju redan mina favoriter...



Kerstin! Den är vacker, det är den!



Evelina! Ja, man blir nästan det.



Insouciant! Jag har inte kollat men den informationen finns nog på deras hemsida.



Annie! Ja, den är ljuvlig.

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-13 19:47:37

Helt fantastisk!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-14 11:14:01

Det ser underbart ut!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-14 15:31:29

Cactus! Oerhört vackert är det.



ROoxcat! Det är underbart!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela