Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Flash Black

Publicerad 2012-01-06 19:06:28 i Naglar - holografiska lack,

Dagens holonaglar kommer här! Det är underbara Layla Cosmetics Flash Black. Okej, det är inte svart, det är grått, men det ser man knappt för alla regnbågar. Det är helt fantastiskt.
Formulan är som Nfu Ohs ungefär. Det krävs en viss försiktighet vid appliceringen. Det är dock värt det för att få beskåda de enastående regnbågarna! Jag hade tur med vädret också, sol idag, så jag har faktiskt swatchat hela kollektionen men, de kommer efter att jag visat alla MariMoon. Det är så mycket roligt just nu i lackvärlden så man blir helt snurrig! Det finns inte så mycket mer att säga om det här lacket. Det är köpt från Laylas webshop. Flaskan innehåller 8ml och det kräver tre lager för att täcka. Det kan bli fler om man får kala fläckar eller annat trist. Det är ett typiskt hololack på så sätt att det torkar snabbt som blixten. Det blir dock snyggare med överlack så man kan lika gärna slänga på ett lager.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-01-06 20:13:58

Ramlar av stolen Sicken galen regnbåge. Åh, jag är så avis på din holosamling. Den verkar enorm och underbar. :)

Postat av: Ylva
Publicerad 2012-01-06 20:30:26

Vad rekommenderar du för baslack till denna för att slippa kala fläckar?

Postat av: My Nail Polish Online
Publicerad 2012-01-06 21:02:53

Underbart vackert!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-01-06 21:07:12

WOW! Color club revvvvolution on acid skulle man kunna säga ;) ursnyggt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-06 22:17:12

Jag som precis tänkte fråga om formulan på dessa! Nu slapp jag det. :D Tack!



Fantastiskt lack det där alltså... Jag var redan hundra på att jag skulle ha det här, men du gjorde mig 110% säker med dina bilder.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 23:11:01

Pamsan! Ja, jag är nästan själv avundsjuk på mina holosar. :D



Ylva! Jag använder antingen ett lager överlack som underlack eller lackar direkt på nageln. Jag hatar alla mina Aqua base/Aqua Fix och DS Base Coats...



MNPO! Ja, inte så dumt.Helt fantastiskt faktiskt!



Lacklycka! Ja, Revvvolution har inte en chans mot detta. Som en Volvo Amazon bredvid en Bugatti Veyron.



Chaosophia! JA, man måste ha det här. MÅSTE!



Lacklycka!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-06 23:26:25

Wow, otroligt imponerande regnbågar!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-07 00:09:02

Åh du milde vilket fantastiskt lack, alldeles otroligt tjusigt!

Postat av: Helga
Publicerad 2012-01-07 01:08:07

Shit! Det var sannerligen häftigt!

Postat av: Lisa
Publicerad 2012-01-07 01:28:21

Helt vansinnigt fint! Skulle till att köpa det på studs, men hejdade mig när jag såg på webbshoppens startsida att frakten går på 30 euro! :S Kan det verkligen stämma...?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 08:05:29

Nailtastic! Ja, det är himla fint!



Helga! Ja, fantastiskt!



Lisa! De skickar det med kurir så det stämmer nog. :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-07 09:56:05

Du har verkligen fått tag på många extraordinära lack det sista! :D Hur har du råd med alla, de här var ju inte direkt billiga? ;)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-07 13:46:56

När du visar såhär vackra lack borde du nästan ha en varning först så att man inte dreglar rakt ner i tangentbordet på laptoppen! Jag dör lite.. När jag skaffat jobb så vill jag helt klart ha detta! Eller när jag fyller år, beroende på vad som händer först.. ^^

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 13:48:34

Annie! Ja, kanske det. Det är verkligen ett underbart lack, men så tycker ju jag om nästan alla holo.Den här kollektionen är dock något extra även i hololand.

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-07 19:39:49

Vilken skönhet!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 21:23:18

Cactus: Ja du, det handlar väl om vad man prioriterar till stor del. Jag jobbar och jag har jobbat i mer än 10 år. Heltid. Jag har ingen bil, inga barn och inga ovanor i form av alkohol eller tobak. Är det svar nog? Att jag fått tag på extraordinära lack på senaste tiden beror väl mest på att de släppts extraordinära lack. Sen är ju inte alla lacken jag köper så vansinnig dyra, många av de lack jag visar köper jag ju väldigt billigt, medan andra är dyrare. Åter igen, en fråga om prioritering. Du har ju köpt alla OMG-lacken på ebay, jag köper Layla, de är antagligen billigare än vad OMG är i nuläget...



Kerstin! Ja, den är underbar!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-07 21:37:05

Ojoj, det var inte illa menat, du behövde inte ta illa upp, beklagar! Ja, jag prioriterar nagellack rätt högt på min lista också :) Får dock sprida ut inköpen av de dyrare lacken lite. Det var mest att alla exeptionella lack kom på en gång här, tänkte om du fått julbonus på jobbet eller nått sånt :) Men jag är bara glad över att upptäcka dem här, så vet jag vad jag själv ska klicka hem sen!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 22:05:31

Cactus: Kollektioner tenderar att komma på samma gång och det är också roligt att visa det senaste man köpt på bloggen, inte sant?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela