Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Shrek Forever After

Publicerad 2011-10-22 09:13:00 i Nagellack - kollektioner,

Kanske lite sent men, som vi sagt många gånger tidigare, bättre sent än aldrig. Jag har ju inte varit konskevent med att lägga ut sammanfattningar av kollektioner även om jag gjort det till och från i många långa år. Shrek Forever After kom ut våren 2010. Först tyckte jag inte alls att lacken var så lockande. Pasteller, krämlack, massor av blått och lila... Nej, jag kunde leva utan dem. Jag ville bara ha Shrek och Fiona och jag bestämde mig för att köpa ett miniset. Jag fick hem de fyra små minilacken på sensommaren det året för jag var inte så snabb på att beställa hem dem. När jag provade dem älskade jag dem. Alla fyra. Det slutade med att jag köpte alla lacken, även de två jag inte hade i minisetet i fullstor flaska. Funky Dunkey är kanske inte en lika stor favorit för mig som de andra lacken i kollektionen, den är mest inköpt för jag ville ha ett komplett set, men de andra är fantastiskt fina. Fiercely Fiona är den lysande stjärnan här och henne rekomenderar jag alla att skaffa. Det är en perfekt gul, inte för påträngande och heller inte anemiskt vaniljgul. Passar alla! Så, låt oss titta på lite bilder nu efter allt prat. Här kommer de med länkar till inläggen om dem under bilderna.

Funky Dunkey
Rumple's Wiggin'

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-10-22 09:47:40

En fin kollektion, är mycket förtjust i de tre av lacken jag har!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-22 10:57:00

Framför allt funkey dunkey är snygg, men visst, vill man ha kräm så har den endel andra godbitar också...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-22 11:46:51

Jag skrev nyss att Rodeo Diva antagligen är min favoritkollektion i någons kommentarfält, men jag insåg också att den här kollektionen antagligen inte kommer långt efter ändå! Håller med om att FF är stjärnan i familjen, men sen är jag helt fullkomligt kär i Cattitude också. Gaaah. Kärlek på flaska!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-22 12:16:25

Nailtastic! Ja, det är en väldigt fin kollektion, det är det.



Emma! Haha, som vanligt har du FEL. FD är den enda jag kan vara utan. :D



Chaosophia! Ja, det är den bästa kollektionen OPI gjort någonsin, tror jag.

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-10-22 13:30:10

Åh ja det var en riktigt fin kollektion. Inte ofta att man vill ha alla. Riktigt fräsha färger

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-22 15:49:33

Rumple's Wiggin' har jag kikat på flera gånger, men det känns som att jag har så många liknande lack att jag dragit mig lite för att köpa det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela