Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Fiercely Fiona

Publicerad 2011-10-18 08:50:00 i Naglar i gult,

Det här är ett av mina favoritlack från förra året och det har verkligen förtjänat att få vara med en gång till. Fiercely Fiona. Väldigt tjusigt smutgult lack från Shrek-kollektionen som kom sommaren 2010. Visst är det vackert! Två tunna lager och en så pass bra formula att jag inte ens irriterar mig på penseln. Inte så mycket alla fall.
Passar perfekt till hösten, eller hur! En så mycket mer klädsam ton än man skulle tro när man ser det i flaskan. Det är en nyans som jag tror passar alla. Lättburen alltså, men edgy. Det här är ett lack OPI kan vara stolta över.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-18 09:29:47

Åh, älskade Fiona! Jag tror hon passar året runt, och jag håller verkligen med om att OPI borde vara mycket stolta över henne.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-10-18 09:38:52

Åh, hon är fin hon. En gul som passar året om, det är inte dåligt. :) Och att den dessutom verkar passa allas hudton är ju suveränt.

Postat av: Blowfish
Publicerad 2011-10-18 10:59:39

Konstig fråga kanske, bor du i Stockholm, Vallentuna? Husen ser exakt ut som de jag bodde i förr!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 11:30:07

Chaosophia! Ja, det är ett fantastiskt lack!



Pamsan! Ja, det här var en fullträff!



Blowfish! helt rätt, jag bor i Stockholm. :D

Postat av: June
Publicerad 2011-10-18 12:26:28

Helt fantastiskt fin färg!

Sv: Emma P: Hur funkade det med foundationkiten? Vad var det i ett?

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-18 20:41:41

Så tjusigt! Nu blev jag sugen på att plocka fram min flaska ^^

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 21:16:25

Annie! Annie! Ja, plocka fram!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela