Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Who the Shrek are You?

Publicerad 2011-01-18 22:43:00 i Naglar i grönt,


När jag nu är inne på en gulgrön krämlacks frossa kan man väl passa på med att lägga ut detta med. Som ni ser är det ett tag sedan jag gjorde det här inlägget men bättre sent än alltid. Det är en mulen dag när de här bilderna tas. Regnig till och med. Ljuset är alltså inte det optimala men jag tycker färgöverensstämmelsen är hög ändå. Alla fall för mitt öga. Det här är OPI Who the Shrek are You? Det lack vars färg ska vara som Shrek, träsktrollets.


En lite smutsig ton i ett grönt lack med tydlig gulbas. Otroligt roligt och uppiggande men med en tendens att plocka fram det rosa i min hud. Jag bryr mig inte om lite hummerhänder i det här fallet för färgen är så otroligt glad och energigivande! Tidigare hade jag Depends version av färgen i min lacklåda, men de är inte så lika som jag trodde innan jag fick hem det här. Den här är mycket mer gul i tonen.

Två lager lack, perfekt i formula. Som mina andra Shrek-lack är det en mini så jag kan till och med tycka att penseln är bra! Det här är ett lack jag idag inte förstår varför jag tvekade att köpa. Det är ju underbart!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-01-19 10:07:28

Har också varit tveksam men börjar så smått ångra mig. Vill ha både denna och Fiona. Ganska snart helst. :)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-01-19 10:47:25

Har länge misstänkt att man kanske borde ha både denna och Depend......

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-01-19 15:14:25

Jag brukar inte vara så förtjust i krämlack men det här vill jag verkligen ha! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-19 18:48:10

Pamsan! De är läckra!



Lina! Ja, det ska man!



Zizzie! Ja, det är superläckert!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-19 18:49:55

Jag gillar också detta, men Fiercely Fiona är min favorit i kollektionen.

Postat av: Sussi - Do it like a Dude!
Publicerad 2011-01-19 21:01:50

WOW, grymt läcker färg!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-19 22:16:09

Nailtastic! Så klart Fiona är favoriten!



Sussi! Visst är det!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-19 22:45:50

Jag älskar det:D

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2011-01-20 23:29:42

this is so fun!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-21 06:09:49

Kelliegonzo! It is! I love it!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2011-01-22 02:10:17

Jag tycker förvånansvärt mycket om det här lacket! Fast det kan också ha en del att göra med att det matchar min lilla drake perfekt! Det är precis samma färg som hennes grönaste partier. :-)

Postat av: therese thunell
Publicerad 2011-02-22 20:56:17

fruktansvärt bra sida, jag har precis börjat makeup/stylist skola. Hittade din sida då jag googlade. gillar den massa kommer kika in här flra gånger för inspiration =)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela