Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Rock Star "Party Animal"

Publicerad 2010-08-02 11:13:12 i Naglar, vampy,


Dagens naglar är i en klassisk Sminkan-färg. Vampigt vinrött som nästan är svart med microglitter som fångar ljuset och ger det liv. Nu är det dåligt med ljus på bilderna för det regnar lite ute men jag hoppas ni kan få en liten uppfattning om hur snyggt det här lacket är.


Party Animal är alltså djupt vinfärgat med glitter i som i flaskan verkar vara silvriga men på nageln ser röda ut. I elektriskt ljus på kvällen ser naglarna ut ungefär som om jag lackat med Lubu Heels, alltså svart med rött glitter. I ljus som inte plockar upp glittret ser det mer ut som vampiga favoritlacket Zoya Casey, men med glitter som kan anas då och då. 

Två lager lack på bilderna. Det första är betydligt rödare, så klart, men svårt att inte få flammigt. Det torkar fort och bereder mig inga problem alls att lacka med. Jag målade naglarna inatt, precis efter att jag publicerade inlägget med Free Love. Jag fick plötsligt en sådan längtan efter ett riktigt mörkt och dramatiskt lack. Skyller på att jag precis klickat hem Go Goth- minikollektion från OPI. :D

Jag bildspammar på som vanligt. Det är ju min stil, liksom. Alla bilder kanske inte tillför så mycket men vad sjutton, jag kan ju aldrig välja. Vad tycker ni förresten? Är det inte jättefint! Längtar ni också efter något vampigt nu efter sommaren? Vilka favoriter har ni i vamplackslådan?

Kommentarer

Postat av: Lina
Publicerad 2010-08-02 12:13:49

Vad har Go goth kommit ut...... Måste genast gå in på ebay och kolla!!

Snyggt lack, har funderat på det många gånger men inte gjort slag i saken.

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-08-02 12:48:01

ouuuuu, det var snyggt!! Det rycker nog i vampbenet och snart ger jag sjutton i mina cremiga pasteller för dom vill bara inte torka i rimlig tid:-(

Måste nog ta en koll på Cherry Beauty igen ;-)

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-08-02 12:53:45

Whoa! ett vamplack helt i min smak!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-02 12:54:20

Lina! Japp, den finns ute!



Anonym! Ja, ett vampigt lack är ju alltid snyggt!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-08-02 13:12:28

Jäklar vad snyggt det var! Vill ha!

Jag längtar verkligen efter vamp och är redo för höst nu. Bland mina vampfavoriter finns Color Club Catwalk Queen, ChG Dramatic och Lubu Heels, RBL Black Russian och OPI All A-Bordeaux The Sled.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-02 13:39:27

Åååh vad snyggt! Det här måste jag ha!

Nu blev jag sugen på att lacka om med vampylack men jag har fått en avi som jag misstänker är Nubar Prize så det blir nog lite holo ikväll istället :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-02 15:56:36

Fia! Ja, vampigt är alltid bäst! Jag tycker du har bra vamplackssmak också! :D



Zizzie! Men Prize är inte dum den heller. :D

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-02 18:52:17

Nej herregud, Prize var verkligen en liten skönhet! :D Nu blev jag väldigt sugen på Absolute också, måste ju passa på med hololacken medan det finns nån sol kvar :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-02 19:56:30

Zizzie! Ja, den är helt makalöst vacker, Prize. Jätteglittrig! Tycker du ska slå till på Absolute med. Det skadar aldrig!

Postat av: wolfie
Publicerad 2010-08-03 12:18:47

Sorry, är inte alls anonym ;-D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-03 16:01:47

Wolfie! Aha, var det du? Då vet jag!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela