Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Casey

Publicerad 2009-05-09 17:40:06 i Naglar, vampy,

Tänkte ge er en notd ur arkivet som faktiskt passar väldigt bra till denna veckans boktema. Ett härligt mörkt purpurlila lack som näsan ser svart ut. Så vackert!

Mmmmm! Min favorit av de tre Zoya-lack jag fick med Nail Mail! Visst är det snyggt!

Det här lacket hade jag läst om hos The Polsih Addict och jag föll som en fura! Sååå snyggt. Visste inte om jag skulle beställa eller inte, och då snackar vi om ebay. Sen kom Nail Mail-förhandsvisningen med zoyalacken och där fanns Casey! inget snack alltså, jag beställde mitt edgy-paket och lade till ett vampy. Casey. Åh, Casey!

Så blankt, så mörkt, så underbart! Två lager av denna skönhet ger en glossig finsih och ett färgdjup som är helt enastående! Man kan, bokstavligen, spegla sig i sina naglar. Utan överlack. Dessutom är det lättlackat, jag fixade det samtidigt som jag pratade i telefon, med luren på axeln. Inga problem. Det flyter ut så lätt och fint på nageln och ger inga som helst problem. Sen älskar jag ju Zoyas pensel som passar mina naglar väldig bra.

I lampljus ser man att detta nästansvarta lack är vinrött. Riktigt mörkt vinrött. Kanske med aubergineton. Ja, så är det! En djup, majestätisk, mystisk ljuvlig purpur! Vackert!!!

Kommentarer

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-09 20:02:30

Vilken glans, och utan topplack! Galet. Mycket fint lack måste jag säga!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-09 20:48:22

Mycket vackert lack! Det synd att du gillar penseln nästan, för du har målat perfekt här... Vilken tur att casey var med i nailmail:)

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2009-05-09 21:07:40

Åh, riktigt nice! Gillar att det nästan är svart...och sen lite lila skiftningar i.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-10 13:49:34

Alex! Ja, det är så himla fint!



Emma! Japp! Perfekt pensel ger perfekt applikation! ;D



Fåfängan! Ja, det är ett av mina absoluta favoritlack!

Postat av: Marina
Publicerad 2009-05-10 21:59:07

Jäkligt snygg färg! Jag har också joinat nailmail... synd att jag missade denna!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela