Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

I met her in a club down in old Soho...

Publicerad 2008-08-09 22:36:59 i Naglar i rosa,


Okej, så jag är inte i kapp med alla mina  nya lack på olika notd, men det här är faktiskt dagens. Och hur många gånger har hon inte varit det? Zoya Lola. Igen. Ah, Lola.... Lo-lo-lo-lo- Lola! Ett enastående lack i en enastående färg!


Det går knappt att fota henne, hon är så lysande! Och isiga blå dagrar skymtar i henne så hon är inte bara Barbieroa utan Duochrome också! Och Jelly. Och helt jävla underbar!

Well we drank champagne and danced all night
Under electric candlelight
She picked me up and sat me on her knee
And said dear boy wont you come home with me
Well Im not the worlds most passionate guy
But when I looked in her eyes well I almost fell for my Lola
Lo-lo-lo-lo lola lo-lo-lo-lo lola
Lola lo-lo-lo-lo lola lo-lo-lo-lo lola

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-08-09 22:38:25

hurra vad snyggt! Älskar Lola! på dig alltså, för jag har ännu inte fått tummen ur, men det ska jag. nån gång...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-09 22:43:01

Emma! Lola är läcker! Önskar jag kunde lyckas med bilderna men de tär stört omöjligt...

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-08-09 23:23:39

:D Ljuvligt! Den här skulle jag också trivas i!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-08-09 23:27:56

Riktigt lördagsgodis detta lack ;o)

Postat av: Angela
Publicerad 2008-08-09 23:32:51

Oh gillar när det finns ett litet blått skimmer i rosa nyanser. Då brukar de gå från enbart barbie och girly till fräscha och farliga. Inte för att jag inte gillar barbie eller girly men det är roligare med såna som det är lite mer klös i.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-10 08:31:44

Badis! Lola är en väåldigt speciell tjej. Man trivs med henne, men man är aldrig omedveten om hennes närvaro så hon kan bli aningens påfrestande i längden...



Linda! Ja, fantastiosk fäfrg, eller hur!



Angela! För mig är den här färgen helt unik i samlingen. Den är så högljudd och så fantastisk att jag inte kan sluta titta på mina naglar. Men det känns inte som mina naglar. Det är som om de vore invaderade av en útomjordisk livsform...

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-08-10 10:08:41

Läckert! Var köper man Zoya?



Nu har jag provat och bloggat om Essie..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-10 10:17:15

Monica! Man kan köpa Zoya på http://uk.beverlybeaute.com/

och på

http://www.nailderoyale.com/catalog/default.php



Spännande! Ska genast kolla!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-08-10 15:03:20

Vilken fantastisk färg hon har den där Lola!

syrligt söt och kaxig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-10 16:48:17

Sanna! Underbar är hon!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela