Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird Stars Holo

Publicerad 2012-03-30 09:54:21 i Naglar - holografiska lack,

Det är holofredag! Skimmerskuggan visste nog inte vilket genomslag hennes idé skulle ha då hon föreslog en holofredag för många månader sedan. Det var en strålande idé och nu är det alltså dags igen. Sist ut av mina Brite Birds är Stars Holo. Emma har redan visat den med bilder jag tycker är bättre än mina, men jag vill ju också vara med och visa upp den här skönheten!
Mörkblått med en liten gnutta grön underton. Massor av holo. Två lager täcker utan problem och jag tycker nog att den har bäst formula och bäst holografisk effekt av de tre lacken men alla är underbara så det är inte menat som kritik av de båda andra. De här lacken har Sanna verkligen lyckats med. Hoppas verkligen hon fortsätter med att göra nagellack.
Titta på det! Visst är det tjusigt! Jag älskar det! Som ni ser är det en scattered holo men den bildar tydliga regnbågar i de flesta vinklar. Färgen är helt underbar och jag har ingenting i min ganska stora holo-samling som ens liknar det. Det är den gröna undertonen som gör det unikt. Blåsvart med lite tealton. Wow! Så himla snyggt, Sanna!

Vi avslutar med lite katt-förvarings tips. Det är alltid praktiskt och bra att ha olika typer av förvaring och det här är en utmärkt kattförvaringsmöbel från Ikea. Fyra hyllor i lagom storlek för en katt. Edit demonstrerar hur den fungerar.
Sen får hon så klart sova i soffan också.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-03-30 10:43:49

Väldigt fint lack. Förvaringen är ju klockren. Jättemysigt ju. Nu längtar jag hem till min lille pälsboll. Vill lukta på hans lilla huvud och lyssna på magen när han spinner. :)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-30 11:15:33

Ännu ett jättefint Brite Bird lack.



Vi fick omplacera våra katter för något år sedan pga allergi och jag saknar dom fortfaranda :(

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-30 14:11:08

Nej, det kunde jag aldrig gissat!



Stars Holo är så himla fint, och Edit också :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-30 18:15:32

Pamsan! Ja, förvaringen är inte dum!



Helena! Jag förstår att du saknar dem. Det är min största skräck, att bli pälsdjursallergisk...



Kerstin! Ja, det är två skönheter det är det!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-30 18:53:41

Otroligt tjusigt! Jag är nästan mest förtjust i Star Holo av mina Brite Bird, holoeffekten och färgen är verkligen snygg. Så fint Edit ligger i sin hylla, hon ser ut att tycka förvaringen är toppen:)

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-30 19:03:44

Haha.. katter är så roliga och personliga. Eminent förvaring, det ser ju alla.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-30 19:21:06

Jag älskar det här otroligt mycket! Så vackert och så himla bra egenskaper.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-30 19:45:18

Jag måste beställa det här lacket så fort hon gör fler. Så himla snyggt!!

Bra kattförvaringstips! Ska tänka på det :D

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-30 20:10:02

Underbar färg! Och vad bra att det finns kattförvaring på Ikea, de har verkligen allt! ^^

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-03-30 20:25:10

Den ser klockren ut! Och kattförvaringen lika så :)

Postat av: cc
Publicerad 2012-03-30 23:19:18

Ahh haha vad gulligt, kattförvaring :) Det ser mysigt ut i hyllan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela