Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird - Stars Holo

Publicerad 2012-03-16 15:00:00 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Ni har väl inte missat att förträffliga Sanna som gjorde egna ögonskuggor under märket Brite Bird har tagit upp sminkförsäljningen igen? Den här gången gör hon egna lack, så kallade franken och hon har gjort tre holografiska lack som alla är förträffligt fina. Hon har gjort andra formulas också alltså, men jag har bara köpt holosarna. Här ser ni mörkblåa Stars Holo, ett underbart färgstarkt lack som ändå bjuder på en kraftig holoeffekt. Imponerande!
Stars Holo täcker med två lager och har en alldeles utmärkt formula och pensel. En flaska kostar 89 kronor och innehåller 10 ml, fullt acceptablet pris på ett underbart lack! När jag beställde trodde jag att det vara var 5 ml i flaskan, att det var 10 blev en glad överraskning alltså. Jag hade dock gärna betalat 89 kronor för 5 ml också för det är den värd ovh jag tycker det är superkul att Sanna gör egna lack och att hon dessutom delar med sig av skönheterna för en peng!

Kommentarer

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-03-16 15:34:30

Det ser otroligt vackert ut!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-16 15:50:55

BrilliantNail: Det är det också:)

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-03-16 15:58:56

Enormt snygg! Äger själv Frankly my dear och dom har verkligen samma snygga holo effekt. Kommer nog köpa alla holos hon gör och även andra så fort jag får råd, för dom är enormt snygga och känns lite kul att stödja hennes shop:-)

Postat av: Cactuss
Publicerad 2012-03-16 16:40:00

Jättesnyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-16 17:10:23

VildaNaglar: Jag köpte alla holosarna men har bara testat Stars Holo. Blir omlackning till Frankly My Dear ikväll. Den ser fantastisk ut i flaskan så ska bli väldigt spännande:)



Cactus: Ja visst är det!:)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-16 17:23:03

Sjukt snyggt! Får hålla koll på Brite Birds sida för att se när det finns till försäljning igen.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-16 18:26:13

Den ser fantastisk ut! Jag längtar efter att prova den! Jag har bara provat FmD hittills av hololacken och det var underbart!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-16 20:18:21

Väldigt fint!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-03-16 20:58:30

Vilken färg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-17 08:24:43

Helena: Det är det verkligen! Ja gör det, du behöver dem:)



Sminkan: Det är skitsnyggt! Jag har FmD nu, också strålande vackert helt klart.



MNPO: Ja det är det verkligen!



Lacklycka: Det är underbart färgstarkt och ändå riktigt holografiskt. En fullträff verkligen!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-17 12:23:17

Åh så fint du fångat regnbågarna! De är egentligen lika tjusiga på mina naglar, men jag lyckades inte fånga dem på bild...

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-17 17:00:12

Underbart vackert!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-18 20:50:37

kerstin: Tack! Det kan vara knepigt att fånga holo på bild, här hade jag solen på min sida:)



Annie: Ja visst är det:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela