Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Colbie

Publicerad 2012-06-24 09:02:18 i Naglar i rött,

Jag fortsätter arkivtömmandet så allt är publicerat när vi väl får till vår flytt. Vi har fått löfte om hjälp av Marika, som brukar göra vår design, så nu håller vi tummarna för att vi snart kommer igång med flytten. Ännu är vi dock bara i tidig planeringsfas. 
Det här är ett av mina favoritlack från Zoya, precis som resten av den kollektionen. Det är Colbie, den mer varmtonade mörkröda där Blair är den kallare. Det är helt perfekt formula. Två tunna lager täcker väl och det är snabbtorkande, högglansigt och ja, perfekt. 
Hela den här kollektionen är väl värd att äga och jag rekomenderar vartenda lack. De röda är så klart exceptionella men även de lila är tilltalande, speciellt Rihanna. Här är en länk till sammanfattningen av kollektionen. Jag vet, det är höstlack och ni vill se sommarlack men vi är alla fall några hard core vampies som alltid njuter av ett mörkrött skimmerlack, det är jag övettygad om. ;D

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela