Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Splash Foolish

Publicerad 2011-09-01 17:42:00 i Naglar i korall&persika,


Foolish har nog hamnat hos mig av misstag för jag kan inte föreställa mig att jag skulle ha valt att klicka hem det medvetet. Inte för att färgen är ful, tvärtom, jag älskar den, men för att jag nog ändå hade valt ett glitterlack före ett korallfärgat krämlack. Eller jelly. Eller mittemellan kräm och jelly. :D

Färgen är fantastiskt fin, formulan fantastisk. Det täcker med två lager utan problem, torkar bra har fin glans. Ja, överlag hade jag nog tur när jag fick fel lack. Den påminner lite om ChG High Hopes men mer rosa, tror jag. borde kanske göra en jämförelse men det hinner/orkar jag inte just nu.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-01 18:13:54

Om det är ett felköp så är det ett väldigt lyckat sådant. Jag älskar sådana här färger!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-09-01 18:36:45

håller med nailtastic!!!

du har visatsåå många snygga färger nu de senaste dagarna

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2011-09-01 18:42:35

Ibland kan fel vara rätt. Kul när det blir så och inte tvärt om :) Jättefint.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-01 18:46:34

Inte nått jag skulle klicka hem heller, men färgen var väldigt glad och härlig :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-01 21:32:11

Nailtastic! Jag gillar ocksp färgen!



Liza! Ja, jag har tämt akivet på massor av inlägg!



Fru Choklad! JA, jag hade tur!



Cactus! JA, färgen är underbar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela