Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Dating a Royal

Publicerad 2011-11-22 16:43:03 i Naglar i blått,

Från glitter till jelly. Finishen förändras under de blå dagarna men inte färgen. Det här är ett inlägg från tidigare i höstas och det är också ett lack som jag haft ett tag och faktiskt glömt bort lite. Det är Dating a Royal från OPI. Ett kungsblått, lite dammigt, jellylack. Vackert. Tre lager på dessa bilder, ganska tunna sådana. Som ni ser är det inte helt täckande ändå. Jag visade det för länge sen på bloggen, men det skadar väl inte med en repris?
Det är en vacker färg och ett trevligt lack. Vad som håller mig ifrån det är, som vanligt, penseln. Jag använder Ink Heart från NYX istället eftersom den penseln passar mig bättre. Det är synd att jag ska ha sådana bekymmer med OPI-penslarna...


Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-22 17:53:06

Jag tycker det här är ett väldigt elegant, blått lack. Har alltid varit förtjust i DaR även om den inte funkat så värst bra på mig själv.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-22 19:01:07

Ett mycket fint lack.Jag vet att jag har varit på väg att köpa det flera gånger men det har aldrig blivit av...

Postat av: Liza
Publicerad 2011-11-22 20:02:16

håller med föregående..

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-22 20:18:56

Fint!

Postat av: Kia - Nailsncupcakes
Publicerad 2011-11-22 21:36:19

Really pretty blue this one!

Postat av: feline
Publicerad 2011-11-22 21:53:24

Det är så jävla fint! Och jag kan givetvis inte få upp min flaska. :(

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-22 21:54:04

Chaosophia! Det är fint men jag tycker NYX Ink Heart är finare.



Emma! Nej, de tär nog inte ett nödvändigt lack.



Liza! Att du tänkt köpa det?



Kerstin! Ja, det är fint om än inte det finaste.



Kia! Yes, it is pretty. Not my first choice o the blue jellies, but it is very nice.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-22 22:02:28

Ännu en klassiker jag inte har i min ägo. Har varit sugen på det länge, men inte kommit mig för att köpa det.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-22 22:03:51

Det ser ut som en mysig och härlig färg!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-11-22 22:12:34

mmm HAR NÅGOT LIKNANDE..

ska kolla sen orkar inte nu mår blähä.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-11-22 22:33:51

Älskar't!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-11-22 23:06:13

kollade nu HAR JU " NÄSTAN " SAMMA fAST MIN ÄR oRLY

dENNA HETER R0yal Navy...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-23 05:37:41

Nailtastic! Det är ju så med gamla godingar, man vill ha dem men de nya kollektionerna rullar ju bara in hela tiden så man hinner ju inte.



Annie! Den är helt okej.



Aila! Det är det många som gör. Jag gillar det men älskar det inte.



Liza! Jag vet vilket du menar, jag har det också. http://sminkan.blogg.se/2011/august/orly-royal-navy.html

Betydligt klarare i färgen och med små glitterpartiklar i. Jag tycker inte de är så lika, men det är klart, båda är blå och ganska skira. Royal Navy är väldigt vacker.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-11-23 10:54:33

JAHA DÄR SER MAN !!! undrade just varför och hur jag fick fatt påRoyal?+ Det var kanske för attj ag såg den hos dig....

får väl måla ikväll med Royal.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-23 16:52:01

Liza! Så kan det ju vara.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela