Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Garnet Gem

Publicerad 2011-11-14 18:58:00 i Naglar, vampy,

Ni vill se mer vampiga lack, eller hur! JA!!! Jag med! Det här lacket har jag visat när det var sol ute. Då är det magiskt. Det är jäkligt snyggt även en novemberdag med mulet väder. Man ser det röda glittret i jellybasen så mycket bättre än i t.ex Lubu Heels. Det finns en anledning till att den här är min favorit bland de svarta jellylacken med rött glitter. Visst är det tjusigt! Dessutom har det bra egenskaper och täcker med två lager. Den torkar snabbt, penseln är bra och den är som sagt härligt glittrande. Jag älskar den!
Och ja, det är fortfarande vampiga veckan som gäller! Ni kan se fram emot en massa vampiga skönheter här på bloggen. Hoppas ni kommer gilla det. Och gör ni inte det så får ni gärna komma med förslag på framtida teman. Man vet aldrig om jag nappar. ;D

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-14 19:16:22

Mycket vackert. Ser bättre ut än Lubu Heels som jag minns att jag tyckte var väldigt fin, men jag har nog bara använt den en gång någon gång ändå pga problem med torktiden. Eller ytan... eller något annat. Måste skaffa detta!

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-11-14 19:35:11

Dödssnyggt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-14 19:37:26

Chaosophia! Ja, torktiden är hemsk på Lubu Heels för den kräver fyra lager,typ, för att täcka... Annars är den ju vacker.



Ninni! Den är det!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-11-14 19:54:25

Ser verkligen tjusigt ut! Blir ytan väldigt knottrig, eller är det lite mindre glitterpartiklar?

Postat av: Sandra
Publicerad 2011-11-14 20:10:42

Temat 'favoritvecka' där du visar upp dina absoluta favoriter bland alla dina lack hade kanske varit något? :) förstår att det skulle var svårt att välja, hehe.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-14 20:39:06

Makeupoholic! Ytan blir inte knottrig alls, det är små "släta" glitterkorn.



Sandra! Nej, den temaveckan kan jag inte göra. Jag är ledsen. Det skulle bli en temamånad eller kanske ett temahalvår. Mina tio favoriter i en specifik grupp, typ blå krämlack, kanske jag kan klara. Begränsningar krävs alltså. :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-14 21:58:06

Jag har haft Lubu Heels hemma i ett par år utan att orka testa det. Det här ser dock fint ut.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-15 06:19:34

Nailtastic! Men du måste jul prova det! Det är himla snyggt men lite väl segtorkade.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-11-15 08:42:04

Stiligt!

Postat av: Lina
Publicerad 2011-11-15 08:50:39

Så fint lack! Tycker att det är så kul att du har mina favorittyper av lack som veckor! Holo, duokrom och vampiga lack!

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-11-15 14:50:35

Jag valde mellan detta och Lubu Heels som utfyllnadslack vid sista beställningen men det blev LH till slut. Känns som att jag valde fel trots allt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-15 17:33:25

Kerstin! Det är det!



Lina! Ja, vi har bra smak vi två!



Agneta! Ja, det här är både mer täckande och mer gnistrande.

Postat av: Angelica
Publicerad 2011-11-15 20:15:02

Snyggt:)

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-11-15 20:24:18

Oh, vad bra att du påminde mig om att plocka upp detta lack ur Helmer igen. Det är verkligen snyggt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela