Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Shivon

Publicerad 2011-05-28 09:58:00 i Naglar i övriga färger,


Från våren har jag en snabbswatch av ett gammalt lack från Zoya-lådan. Jag gillade det inte första gången jag bar det och jag gillar det inte nu. Nej, Shivon är inte min kopp med te. Bläk.


Fint skimmer, lite duokromatiskt i rost och guld. Inte klädsamt alls på mig. Tre lager behövdes och då är det ändå för skirt för min smak. Helt klart ett felköp. Det lustiga är att jag haft två av det här lacket men båda har fått flytta, ett till Emma och ett byttes mot RBL No More War.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-28 10:39:07

mje, inte min kopp te heller!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-28 10:52:11

Gillar inte? Jag tycker det ser finfint ut, med duokromatiken och allt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-28 11:11:21

Shivon är ganska trist. Min har faktiskt också flyttat vidare...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-28 11:52:50

Jag tycker ändå det ser rätt fint ut, men definitivt ett lack jag kan klara mig utan.

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-05-28 13:00:17

Håller med dig! Tråkigt! Och påminner om ett lack som jag köpte som på mig såg ut som sårskorpor. Det gav jag bort fort!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 14:02:35

Sanna! Så himla trist lack...



Kerstin! Nja, inte ens det hjälper upp detta.



Emma! Jaså? Där ser man! :D



Roxcat! Ja, du behöver det inte.



Åsa! Ett lack man är glad att inte ha i samlingen. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-29 12:53:46

Fan, min kommentar vill inte komma fram här...



Nytt försök!



Sanna! Nej, den är trist.



Kerstin! Det hjälper inte att vara duokrom när man är fuuuuul. :D



Emma! Har full förståelse för det!



Roxcat! JA, det kan du. Jag lovar.



Åsa! Tråkigt är ordet!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-29 13:43:01

Mjaaaee... jag kan nog leva hela mitt liv utan att se lacket igen. Duokrom effekt lyckas inte rädda alla nyanser, tyvärr.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela