Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley #803

Publicerad 2011-05-10 08:36:00 i Naglar - holografiska lack,


Det är holo-vecka hos Sminkan! Emma startade med OMG och nu följer jag efter med sju dagar av härliga holografiska lack! Jag har ägnat min söndag åt att swatcha 18 holografiska lack, slumpvis plockade ur de två lådorna i min Helmer jag har vigt åt just denna specifika kategori av lack. Här kommer en av mina största lemmings. Emma köpte ju ett par av Catherine Arleys holo-lack när hon var i Bulgarien, bland annat detta. Hon gillade det inte och gav bort det - men inte till mig! Ah!!! Sen lyckades jag ju lägga tassarna på ett i alla fall, tack och lov!

Ett underbart vackert varmt grönt lack med den spridda holo som inte ger regnbågar men glitter. Vackert! Emmas åsikter kan ni läsa om här, hon var inte lika tagen av det som jag... Det ni ser är två lager och lacket är lite åt det tjocka hållet men fullt hanterbart. Det torkar lite segare än många andra holos, just tjockleken på lacket spelar säkert in där. Färgen är underbar om man älskar grönt och det är helt klart värt att äga. Inte så mycket för holoeffekten, den är begränsad, men det är fint ändå.

Bildspam!


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-10 09:16:45

Vilken otroligt vacker grön nyans! Som mossa i solen. Älskar!

Postat av: Jonna
Publicerad 2011-05-10 09:55:31

Jättefin nagellacks färg:)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-10 10:11:36

Wow!

Postat av: feline
Publicerad 2011-05-10 10:23:41

Jag BEHÖVER detta. Rätt upp i min allé!

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-05-10 10:43:41

Måste nog vara den perfekta gröna nyansen enlig mig. Har nästan det färgen då löven på träden är precis nya och fräsha nu på våren :)



Vilken tur att jag ska till Bulgarien i slutet på månaden, får hålla utkik och hoppas jag hittar några Arley lack <3

Postat av: Anonym
Publicerad 2011-05-10 10:58:07

Chezees, vad läckert. Har bara Nubars gröna holo - that´s it, men det här ska skaffas!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2011-05-10 11:40:39

Haha vad roligt, jag tänkte på basilika innan jag såg bilden!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-10 12:12:11

Jag är helt såld på detta lack!!!!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-05-10 14:14:37

Det där är ju jättejättejättejättejättejättefint!! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-10 16:29:04

Nailtastic! Den är underbar!



Jonna! Vist är det!



Kerstin! :D



Feline! Tur att den inte är HTF, finns att beställa från Bulgarien.



Olivia! Ja, det finns många läckerbitar från CA!



Anonym! Ja, det tycker jag!



Viola! Fast det är mynta på bilden. :D



Marie-Louise! Jag med!



Pamsan! Ja!!!

Postat av: feline
Publicerad 2011-05-10 17:48:33

Bara synd att mina egna kontanter är ca VVVHTF. :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-10 20:15:19

Gröna holo-lack är ju det bästa som finns! Det här hamnar omgående på lemming-listan!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-12 12:00:02

Jag längtar tills jag får mitt.... tycker det är apläckert. Även utan holoeffekten så tycker jag att färgen är fantastisk.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 15:23:05

feline! Alltid tråkigt när det är så...



Cactus! Ja, visst är det så!



Chaosophia! Jag älskar färgen på det jag med!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela