Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Klean Color Mystic Grass

Publicerad 2010-09-13 11:30:59 i Naglar i blågrönt&turkos,


Jag köpte ju några lack från Klean Color för inte så länge sedan. Testade först det i grått men så klart vill man ju ha lite klarare färger också ibland så nästa lack ut var Mystic Grass, en turkosgrön med härligt skimmer. Dessvärre kommer inte skimret fram så bra idag, en dag med regn, men ni kan kanske använda er fantasi?


Tre lager lack är det, utmärkt konsistens och helt okej pensel. Torktiden är normal med Seche Vite. Det är ett riktigt trevligt lack i en riktigt härlig färg! Mystic Grass rekomenderar jag att ni testar om ni bestämmer er för att prova Klean Color. Jag köpte mina från Le Polish Boutique och det är en säljare som jag kan rekomendera! Jag har köpt lite Zoya och Essie från henne tidigare och nu blir det kanske fler Klean Color och dessutom har hon China Glaze och L.A.Girls. En rätt rolig nagellacksbutik alltså. :D


Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-13 13:14:22

Jättefin färg! Nyansen är riktigt ovanlig!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-13 14:06:31

Fin färg, sommrig färg...passar så bra när hösten och regnet är här...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-13 14:19:09

Kerstin! Jag tycker den är superfin!



Aila! Visst är det! Perfekt med illturkosgrön när regnet öser ner.

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-13 18:33:44

Riktigt fin färg, har nog aldrig sett något liknande med skimret och djupet!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-13 18:53:45

Honi! Nej, den känns unik. Och den är fiiiin!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela