Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Glitter Gal Purple

Publicerad 2010-10-19 06:24:07 i Naglar - holografiska lack,


Mer lack ur arkivet. Solskensbilder!

Ni har ju mött lack från Glitter Gal här förut och jag hoppas ni har gillat dem. Ja, några av dem alla fall för jag har själv inte varit överfrtjust i alla. Det här gillar jag alla fall. Det är en mellanlila med röd bas och riktigt bra holografisk effekt.


På bilderna ser ni tre tunna lager av lacket. Det är lätt att måla med och det torkar, som de flesta holo-lack, fort. Färgen är riktigt snygg och det är ovanligt bra effekt på lacket för att vara så pass färgstarkt. Det hoppas jag syns på bilderna. Jag är jättenöjd med det här lacket och deklarerar det härmed favoritholo i lila. Mer holo i detta än i Wild at Heart och dessutom är jag svag för rödtonade lila nyanser. :D

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-19 06:39:59

Woho party! Skitsnyggt verkligen, fast jag föredrar Wild at heart...

Postat av: J I L L I Z
Publicerad 2010-10-19 07:15:13

Hejsan :D hur mår du idag sötis? :D super fint nagellack

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-10-19 07:33:44

Ljuvt. Discolilaholo!

Postat av: nina
Publicerad 2010-10-19 07:40:34

coolt!:D

Postat av: Lina
Publicerad 2010-10-19 08:42:19

Otroligt vackert, snyggare faktiskt än Wild at heart. Måste verkligen skicka efter lite lack från Glitter Gal!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-10-19 09:23:09

Jättefint! Jag har Glitter Gals lila fast det med större glitter men det här ser ut att vara ännu finare. Får bli en beställning framöver om jag får råd :)

Postat av: Honi
Publicerad 2010-10-19 10:38:34

OJ vad vackert :D sjukt 80tal tycker jag! Läckert.

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-10-19 13:19:01

Det var jättesnyggt, jag blir helt klart shoppingsugen!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-19 14:27:30

Jag älskar sånna lack och beklagar att solen oftast lyser med sin frånvaro i detta land för de framträder ju så mycket bättre i solsken.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-19 17:28:19

Emma! Det här är så vackert! Du skulle se det "live"!



Jilliz! Ja, det är fint.



Badis! Haha, ja. så kan man säga!



Nina! Ja, jag gillar det.



Lina! Ja, de är lite onödigt dyra men samtidigt så coola!



Zizzie! det här är ett magiskt snyggt lack som du nästan måste ha!



Honi! Ja, läckert är det verkligen!



Nageldraken! De tär värt att klicka hem några glitter gal faktiskt.



Ninni! Vore helt klart ett plus om solen alltid lyste när man bar holo-lack. :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-19 19:21:40

Gudomligt vackert! Håller med om att det t.o.m är snyggare än Wild at Heart. :-) (gah, när ska jag sluta missbruka smileys! Kan inte sluta, kan inte!)

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-10-19 20:55:56

Tjusigt, får längtan efter solen också!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-19 22:26:26

Nailtastic! Visst är det!



Josephine! Ja, den är en fin bonus här!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela